Appartement te huur in Playacar, Playa del Carmen

Ik ben 26 jaar en woon sinds 3 jaar in Playa. Vanaf 5 januari 2011 ben ik op zoek naar een nieuw huisgenootje voor het appartement dat ik huur in Playacar, de hotelzone van Playa del Carmen. 5 minuten fietsen naar het strand en centrum. Het appartement is volledig ingericht en heeft een zwembad. Huren vanaf 1 februari ook geen probleem! De huur is 3,300 pesos per maand (ongeveer 180 euro) plus ongeveer 15 euro per maand voor gas/water/licht/tv. Stuur een mailtje naar piepiej@hotmail.com voor meer informatie of fotos!

Een update van mijn vorige berichtje: de kamer is nu te huur vanaf 31 maart 2011! Ik ben op zoek naar een vrouwelijke huurder :slight_smile:

Hoi! Ik ben Tamarah en ik wil graag voor een langere tijd naar Mexico gaan. Ik ben op zoek naar een appartementje! Maar als ik het goed begrijp dan heb jij al een appartmentje, maar verhuur jij alleen 1 kamer ervan en deel je de rest met je huisgenootje? Hoe bevalt het in Playacar? Ik ben net 2 weken naar Mexico geweest, maar vond het zo leuk daar dat ik voor een langere tijd terug wil :slight_smile: Heb je misschien wat foto’s? Groetjes Tamarah

Heeey Tamarah,

Ik zie dat je precies dezelfde plannen als mij hebt. Misschien een optie om samen te gaan en om dan samen iets te huren? Let me know!

Hey!

Wat is je emailadres, dan voeg ik je even toe op msn! Dat praat wat makkelijker! Groetjess!

Mijn msn is: dutchgirl87@hotmail.com
Voeg maar toe dan spreek ik je daar wel!

Hey meiden!

Zo te zien willen jullie na een bezoekje aan Mexico?pdc heel graaggg terug.Ook ik had dat toen ik vorig jaar na 2 weken terug kwam.En liep ook met het idee om terug te gaan voor een langere tijd.Een vriendin van me vondt het ook leuk maar heeft niet doorgezet.Heb toen op dit en wat andere forums een oproepje geplaatst met de vraag of er ook andere leuke meiden waren met het zelfde idee.Helaas niemand…Om alleen is me iets te grote stap.Heeft me al die tijd niet losgelaten…en nu dat ik dit lees krijg ik weer onwijs de kriebels:-)

Wat zijn plannen zo’n beetje om daar te gaan doen?

Gr Diaan

Hee Diaan!

Nou ik vlieg 1 juni naar Mexico, en ga naar Playa del carmen! Ik zou ook eerst met een vriendin gaan, maar zij wilde toch ook uiteindelijk niet! Ik heb het toch maar door gezet, dus ga nu alleen :slight_smile: Wel heel spannend allemaal hoor! Ik ga eerst 1 weekje in een hotel, Riu Tequilla, en vanuit daar ga ik op zoek naar een appartementje! Ik heb nog geen idee voor hoelang ik ga, maximaal een half jaar natuurlijk omdat je niet langer mag blijven als toerist! Wat is je emailadres, dan voeg ik je even toe op msn, ik heb jessica ook even toegevoegd, want die was ook van plan om te gaan!

Groetjes Tamarah

Mijn plannen zijn om eerst ook een weekje in een hotel of hostel te gaan en vanuit daar naar een appartementje te zoeken.
Alleen Tamarah ik lees dat jij 1juni al weg gaat, jij hebt ook al geboekt? Dat is voor mij wel heel kort dag om alles nog te regelen. Diaan hoe lang en wanneer zou jij weg willen?
Anders voeg me ook maar even toe op msn: dutchgirl87@hotmail.com

Hai!

Die tip heb ik ook gekregen om gewoon die richting uit te gaan en daar ter plaatse iets te regelen.Zie je ook gelijk wat je huurt :-)Ja 1 Juni is voor mij ook te snel.Ik heb mn mns prive naar je gestuurd.Manu ik zat te denken aan een maandje of 3??Of ik moet het zo naar mn zin hebben…Ik heb je toegevoegd op msn.

Gr Diaan

Oke, ik heb je al even toegevoegd op msn.
Dan spreken we elkaar daar wel.
We komen er vast samen wel uit! =)

Hoi Meiden!

Komen jullie vanavond nog even op msn?
Dan kunnen we even kijken wat onze plannen zijn :slight_smile:

iK heb alleen een uitnodiging van Jessica ontvangen op MSN…denk wat mis gegaan?

ik wil ook naar playa del carmen om te werken daar voor langere tijd. Zou ook gaan met een vriendin… is helaas niet doorgegaan. Maar wil zo graag daar nog eens heen.
Is het goed als ik jullie ook toevoeg op msn?

Hey Sammy,

Mijn bedoeling is niet om die richting op te gaan om te gaan werken…
Maar ik stuur je mijn MSN wel ff in een pb.

Gr Diaan

Hoi Veronique,

Ik ben van plan om op korte termijn richting playa del carmen te komen om hier te wonen en te werken. Zie nu je berichtje over het appartement, is het al verhuurd inmiddels?

Ben op internet druk aan het zoeken naar werk maar valt nog best tegen vanuit hier… Iemand nog tips? Misschien moet ik anders ook maar gewoon op de bonnefooi maar wil toch graag wel een beetje zekerheid.

Alvast bedankt!

Hoi!

Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn met dezelfde plannen als ik om voor een aantal maanden naar playa del carmen te gaan!

Groetjes,

Charlie

Hoi Meiden…

Ook ik heb de zelfde plannen en kan daar eerst bij iemand logeren dus dat is ideaal en ga dan daar een baan zoeken…er is altijd wel iets te vinden toch!:wink:

Ik ben van plan om eind juli te gaan…wanneer zijn jullie van plan??>>>

Groetjes Inge

Hoi Charlie,

Wanneer ga jij precies naar Mexico?? Ik ben van plan om eind juli te gaan en lijkt me leuk om samen met iemand te gaan…

Groetjes Inge