ik ga begin januari naar mexico, eerst 2 weken playa del carmen daarna naar cancun.
weet er iemand een site waar je een tijdelijke appartement kan huren in cancun?
en wie gaan er in januari nog meer naar playa/cancun??
ligt een beetje aan de duur van je veblijf of het zich überhaupt loont om te huren. Vaak moet je 1 maandhuur borg betalen en 1 maandhuur voor het contract afsluiten. Dat zijn zaken waar je wel even op moet letten. Ik weet niet of alle verhuurders dit zo hanteren. Voor een niet te lange tijd kun je vaak net zo goed een goedkope ho(s)telkamer nemen.
bedankt voor je reactie.
ik blijf 3 maanden in cancun, vind het dus net iets te lang voor verblijf in een hostel of hotel.
moet zeggen dat de woningen die ik op de sites heb gezien vrijwel allemaal in het hotelzone ligt met mooi uitzicht, waardoor de prijzen vrij hoog zijn. het liefst zou ik downtown willen, is denk ik wel het goedkoopst in cancun:)
Ik ken de reden niet waarvoor je naar Cancún trekt, noch je verwachtingen of eerdere ervaringen. Stel die verwachtingen echter niet te hoog. Downtown is niet direct op een paar meter van de hotelzone te vinden en het is ook niet direct de mooiste stad van Mexico.
Ik ben eerder geweest in Cancun, ik weet dus ook de afstand van downtown naar de hotelzone. Dat is voor mij geen probleem.
Ik vind zelf Cancun een hele leuke stad, maar iedereen ervaart t natuurlijk anders…
Dus mocht er iemand zijn die me wat tips kan geven, reageer dan even:)
Mijn vriend en ik willen eind van dit jaar met z,n 2en naar mexico afreisen om daar en jaar (of als het goed bevalt langer) te gaan wonen en werken.
We zijn er geweest op het eiland isla mujeres…allebei zijn we horeca mensen.
we willen graag op een eiland door brengen en werken!
Mocht iemand wat weten?