Wij zijn twee studenten die vanaf februari 2010 tot juli 2010 stage gaan lopen in Cancun.
We zoeken een gemeubileerde woonruimte voor twee personen.
We weten niet zo goed waar we moeten beginnen met zoeken.
Is er iemand die tips of een geschikte woonruimte voor ons weet?
Wij horen het graag!
Hey,
Ik ga ook samen met een ander meisje stage lopen van januari - juni in Cancun!
We hebben nog geen woonruimte gevonden helaas, maar het bedrijf zou ons daarbij helpen. Waar gaan jullie stagelopen?
Wat ik wel weet is dat alles dichterbij de Hotel zone duurder is dan gewoon downtown…
Groetjes, Sanne
Ik woon zelf al 2 jaar in cancun, en het vinden van een ruimte is geen probleem daar! De kranten staan vol met huizen die te huur staan!
Ik weet niet of jullie de “mexicaanse” taal goed beheersen, maar dan is het gewoon een kwestie van opbellen naar het nr in de krant, en tegen de
taxi chauffeur zeggen waar je dan vervolgens heen moet. ga niet uit van hele mooie apartamenten trouwens… dat verschilt nogal een hoop met nederland. maar je zal zien dat je weinig in het appartament te vinden zijn o en het appartament kun je vaak al gelijk in. dus nu al een apartement zoeken is onmogelijk.
p.s er zijn wel gedeeltes waar je beter niet kunt gaan wonen, niet dat het heeeeeel gevaarlijk is. maar tis ook niet ongevaarlijk mochten jullie nou nog vragen hebben, laat me het even weten, ik beantwoord ze graag.
En geloof mij jullie gaan een keigafe stage hebben :so:
Wat leuk om te lezen dat jullie ook stage gaan lopen in Cancun. Ik ook namelijk! Ik vertrek 10 januari al en blijf er tot en met juli, maar wil in juli nog proberen wat reisjes te maken. Waar gaan jullie precies stage lopen?
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag, hoe zit het met goedkope kamer in Cancun. Op google zoeken lukt mij niet echt. Ik kan de eerste weken eventueel in een hostel slapen maar ik zou toch liever een eigen plekje hebben. Het lijkt mij ook leuk om huisgenootjes te hebben dus als jullie toevallig nog op zoek zijn naar iemand, let me know. Ik spreek ook wel een aardig woordje spaans dus ik zou inderdaad in kranten kunnen kijken. Maar goed, dan moet ik wachten totdat ik in Cancun ben. Ik hoop dat misschien een van jullie een website kent of tips heeft om mij te helpen! Alvast bedankt!