Ik wil emigreren naar Spanje het liefst zuid Spanje in de buurt van Torremolinos, Carhuela, Benamaldena of Fuengirola.
Ben al een aantal maanden op zoek naar een baan of het nou in een bar is of achter de receptie het maakt mij niet zoveel uit.
Weet iemand een goede site waar ik eventueel iets kan vinden ben al bij seizoenswerk.nl aan t kijken maar daar word heel veel franse taal vereist en ja dat ken ik helaas niet
Ben wel bezig met een cursus spaans leek me wel handig voor als ik daar ga wonen lol2. Weten jullie ook misschien een paar handige site voor een appartement te huren?
vooral veel googelen, dan kom je wel op allerlei sites.
Voor veel info kijk vooral op spanjeforum.nl.
Of kijk ff of er een vestiging in Spanje is van het bedrijf waar je nu werkt. Dan heb je sneller contact dan een buitenstaander.
Succes.
ik wens je al heel veel succes bij je plannen. ik ben ook van plan om Belgie te verlaten voor spanje maar dan wel Tenerife. (ligt iets moeilijker omdat dit overzee is). Maar veel opzoeken op internet geeft je toch al de kans om het één en ander op voorhand te vinden. Maar hou er wel rekening mee dat dit toch voor iedereen anders is. Je kunt richtlijnen vinden maar je moet zien wat voor jou in jouw omstandigheden het best is.
Als je bij google het volgende intikt, zul je al veel vinden :
voor werk denk ik dat Jobrapido Torremolinos wel een goed overzicht geeft. voor woonst ken ik er twee die er nogal uitsteken nl: ‘fotocasa’ en ‘en alquiler’.
veel surfplezier !
groetjes
Chanron
heey chantal!
heb je al iets gevonden?
ik ben namenlijk ook opzoek!
ik ga wonen in fuengirola.
ik wil ook een curses daar gaan doen om me spaans te verbeteren. maar eerst dringend opzoek naar een baan!!
hoe staat het er voor bij jou? ik lees overal op internet dat het zo moeilijk is om iets te vinden. en begon me best zorgen te maken,
het maakt mij ook niet uit wat ik ga doen, restaurant, bar, receptie. maakt niet uit!
hoop graag van je te horen,
groetjes