Ik ben 24 en zoek iets nieuws in mijn leven, ik wil een jaar gaan wonen en werken in Amerika. Dat wil ik gaan doen vanaf ongeveer februari/maart 2004. Wie kan mij aan informatie helpen?
THANX
Ik ben 24 en zoek iets nieuws in mijn leven, ik wil een jaar gaan wonen en werken in Amerika. Dat wil ik gaan doen vanaf ongeveer februari/maart 2004. Wie kan mij aan informatie helpen?
THANX
Wat voor werk had je precies in gedachte?
Ik loop namelijk met hetzelfde idee…
hei mark goeie vraag waar ik ook graag het antwoord op wil weten.ben nl ook van plan om daar eens te gaan kijken. als ik info heb laat ik je dit weten. je kunt mij mailen op volgend adres:olga.k@skynet.be.verder veel succes. Rob
hallo, ik zou graag op een jaar tijd de volledige vs doorkruisen. al werkend lijkt me dit te doen maar kunnen jullie me info verschaffen want ook dat is mijn probleem: een gebrek aan voldoende nuttige informatie.
ik ken het probleem, ik ben zelf van plan om vanaf eind juni 2004 stage te gaan lopen in het buitenland, ben al eerder in turkije geweest, wil op zich wel terug, maar ben ook wel in voor iets nieuws! new york bv, hawai, australie, italie, istanbul het maakt me niet zo veel uit, maar er is zo weinig info! ik sstudeer toerisme en kan natuurlijk een baan vinden als reisleidster, maar ik wil ook wel weer wat anders! tips??
Ik wilde ook graag stage lopen in New York (ook toerisme), maar dit werd mij afgeraden i.v.m. slechte stageplekken én weinig stageplekken. Nu kan ik terecht in Florida, daar kom ik met studenten over de hele wereld in een appartement. Erg leuk dus! helaas moet ik wel mn eigen vliegreis betalen, maar dat heb ik er zeker voor over. Misschien dat je via school wat kan regelen, heb ik ook gedaan. Is tenminste betrouwbaar! Succes!
Hey Mark
Heb dezelfde droom. Al jaren. Vind het voor mij ook eens tijd worden om het gewoon eens te doen inplaats van te blijven dromen. Vind het alleen moeilijk om de juiste informatie te vinden. Ben ook 24 jaar en heb een toeristische opleiding gedaan. Vind het allen moeilijk om mijn kamertjes op te geven en mijn nieuwe baan op te zeggen. Dan is het allemaal zo onzeker als je terug komt. Hoe doe jij dat?
Groetjes Cindy
Kijk hier maar 's om te info te krijgen over wonen en werken in de VS:
Hallo!Ik kan een baan krijgen op Maui. Alleen dan moet ik daar wel eind november of begin december zijn. Dat is dus al heel snel en ik heb nog geen werk visum. Nu schijnt het via de ambassade maanden te duren om een visum te krijgen. Dat duurt dus te lang. Ik hoorde dat er bedrijven of instellingen zijn die ook een visum voor je kunnen regelen en veeeel sneller zijn.
Weet iemand zo’n bedrijf? Heeft iemand hier ooit van gehoord?