Werken en wonen in Amerika voor 1 jaar

Hallo,

Ik zit al een tijdje met het idee om voor 1 jaar naar Amerika te gaan en daar te werken of te studeren.

Alleen kan ik nergens goede info vinden.

Wie helpt mij een beetje op gang?

Groetjes Rob

kijk even op ilexchange.org

Dag iedereen
Ik ben 21 jaar en ben ook van plan om 6 maanden of een jaar naar California te gaan.
2 jaar geleden heb ik al reeds een jaar gestudeerd in Santa Barbara. En vondt het daar zo zalig.
Messchien een rare vraag maar weet er iemand anders een organisatie die bijvoorbeeld mensen zoekt om in california te werken ?

heej cooper, ben je al een beetje verder gekomen of niet? Ik zit ook echt overal te zoeken en wil heel graag daar gaan werken of studeren. ik hoor je wel! bedankt, tom

Ik wil ook graag in amerika werken, maar heeft er misschien iemand al een site gevonden waar banen worden aangeboden voor buitenlandse werknemers?? Ik kom alleen heel veel au-pairs sites e.d. tegen.

Ik hoor het graag van jullie :slight_smile:

Hallo allemaal,

Ik zit met de zelfde vraag! Ik heb reeds mijn HBO-pabo afgerond, en wil in september starten aan de opleiding Engels leerkracht, hoewel ik al jaren heel graag naar de USA zou willen. Ben er verliefd op geraakt tijdens eerdere vakanties en tripjes erheen. Heeft 1 van jullie al succes? Zo ja, tips??

Groetjes q