Wonen in brazil

HALLO IEDERÉÉN
WOON NU ZELF IN BRAZIL 3 JAAR :vak02:EN HEB HET GOED NAAR MIJN ZIN
ZOU GRAAG WEL EENS WILLEN WETEN VAN DE MENSEN DIE OOK HIER WONEN WAT ZIJ ER VAN VINDEN EN OF ZIJ NOG MOELIJKHEDEN HEBBEN ONDER VONDEN BETREFFENDE HET VERKRIJGEN VAN HET DEFINITIEVE PERMISO VAN DE POLICIA FEDERAL
GROETEN
JOHAN
:dag:

Hoi Johan!

Leuk dat je je vermaakt in Brazil.

Heb zelf ook de intentie om naar Brazilië.

Had jij al een baan toen je naar Brazilie ging, en hoe ging dat allemaal eigenlijk
omdat je het had over de permiso. Ik zelf ben gek van capoeira en daarvoor moet je natuurlijk in brazilië zijnl.

Have fun

Axé

roberto:zon02:

hoi Robert
zelf ben ik gek op cazaça en dansen de forró
nee hoor ik werk niet zat jammer genoeg in de WAO en wist dat Nederland een overéénkomst had met Brazil
had inmiddels mijn Braziliaanze vrouw leren kennen en na een jaar chaten over laten komen maar zij kreeg toestemming (IND)
dus dan maar naar Brazil hahhaha ben nu gepensioneert en leef hier met mijn AOWtje goed van televen
groeten maar weer
Johan

Hey, waar precies woon je in Brazilië? Ik ben er over aan het denken om ook naar Brazilië te verhuizen. Mijn vriend is braziliaan en hij studeert normaal gezien af in juli. Het is afhankelijk van waar hij werkt vind, waar wij gaan terecht komen. Hij heeft een jaar in België stage gelopen en hij ziet het ook wel zitten om terug te komen. Maar om hier werk te vinden zal ook niet zo eenvoudig zijn. Ik ga alvast deze zomer voor 5 weken naar daar om te kijken hoe het me bevalt. Hij woont voorlopig in Belo Horizonte, maar daar kan dus verandering in komen door werk.
Vele groetjes

wij wonen in Madalena sertão central is met de auto ongeveer 3 a 4 uur en met de bus ongeveer het zelfde is comfortabel reizen met de bus heef
leuk dat je komt misschien kunnen we wel afspreken als je nu je mail adres door geeft
alleen wij hebben momenteel geen auto

:dag:

Moet je per se trouwen met een Braziliaanse om daar permanent te verblijven ?