Half december pakken wij onze spullen in en vertrekken naar Abruzzo om daar te gaan wonen en werken. Het zou leuk zijn om in contact te komen met Nederlanders die daar ook in de buurt zitten.
We gaan wonen in Loreto Aprutino ca 15 km van Pescara aan de Adriatische kust. Een prachtige streek die nog zeer authentiek is.
We hebben daar een huis met een olijfboomgaard, vruchtenbomen en een eigen groenten- en kruidentuin. Voor ons is het een droom die werkelijkheid geworden is. Graag willen we ervaringen uitwisselen en natuurlijk ook anderen helpen die daar in de buurt een huis willen kopen, huren, verhuren, opknappen e.d.
Geinteresseerd? Aarzel niet en neem contact op via de mail.
dan in de eerst plaats gefeliciteerd met jullie beslissing, julie zijn ons voor, we hebben namelijk de zelfde plannen. waar licht Abruzzo dat is volgens ons voorbij Ancona klopt dat? wij hebben afgelopen herfstvakantie huizen bekeken in het gebied “Emilia Romagna” Prov. Parma. Een super mooi gebied maar toch niet helemaal wat we zoeken, te weinig toeristen. want we willen er natuurlijk als zoveel andere B&B beginnen. hoe zijn jullie aan je huis gekomen, hebben jullie veel site moeten afsurfen om tot jullie beslissing te komen.
onze beslissing is genomen, we gaan ervoor, er is volgens ons maar 1 ding moeilijk het vinden van een huis. uiteraard is het in contact komen met andere die deze stap maken of gaan maken ook belangrijk, elkaar helpen en bijstaan. groetjes van Jeannet en Marcel.
hoi, ik ben zelf ook aan het kijken naar huizen en werk in italie. Waar hebben jullie al je informatie vandaan? Hebben jullie in italie een makelaar in de hand genomen of heb je alles vanuit nederland geregeld.
Ik wil zelf kijken in de toscane en abruzzo. ik heb daar wel mooie huizen gezien maar zonder grond voor druiven en olijfbomen. Kunnen mij helpen om wat gegevens te mailen of iets degelijks zodat ik wat makkelijker kan zoeken…
ieder geval succes met jullie verblijf in abruzzo en misschien hebben we nog wel verder contact.