Wonen En Werken In Zuid Afrika

wij willen met gezin in zuid afrika gaan wonen en werken,het liefst in de omgeving stellenbosch,fish hoek,betty,s bay,of iets in die hoek.
ben 20 jaar werkzaam als aannemer (bouw) wil daar iets gaan doen als onderhoud van een park of bij een aannemer daar, of een eigen bedrijfje weer, wie kan en wil ons helpen groetjes jack

Hallo Jack,

Over het werken kan ik je niks vertellen, maar ik weet wel een heel mooie bungalow te koop in Stellenbosch, in een mooie veilige buurt.

Die huis bestaan uit 4 slaapkamers, twee badkamers (een en
suite) 'n ruim kombuis, oopplan sit- eetkamer met 'n motorhuis wat
in die voorportaal inkom. Verder is daar 'n buite slaapkamer met
eie stort- en toiletgeriewe. Daar is ook 'n buite-toilet met wasbak
en 'n pakkamer met warm en koue water wat ook as waskamer
gebruik kan word. In die tuin is besproeiing en die huis is met
"n alarmstelsel en 'n veiligheidsheinig beveilig.

ongeveer 90.000 €

Als je meer wilt weten zie ik het wel
Groeten Rene

Hai Jack en vrouw,

Remember ons? Wij zijn Angela en Joris en zijn inmiddels flink opweg met de emigratie naar Zuid-Afrika.
Indien je geinterreseerd bent in een eigen opzet in bouw aangelegenheden geef ons eens een emailtje : jvdevries@zonnet.nl
We gaan ons vestigen met een prachtig project( prima prognoses) in Kwazulu Natal. Goede scholen, geweldige buurt en prachtig landschappen. We wachten op een reaktie en dit menen we heel serieus!!

Baie groetjes,

Angela en Joris

hallo,

Ook wij hebben serieuse plannen om een b&b te beginnen in regio Kaapstad maar hebben geen enkel idee (momenteel) waar we moetn beginnen. emigratie ed wie kan ons verder helpen?

groeten rob en niek
adslactie@freeler.nl

Originally posted by AngelaEikhout@22-11-2003, 22:04:59
** Hai Jack en vrouw,

Remember ons? Wij zijn Angela en Joris en zijn inmiddels flink opweg met de emigratie naar Zuid-Afrika.
Indien je geinterreseerd bent in een eigen opzet in bouw aangelegenheden geef ons eens een emailtje : jvdevries@zonnet.nl
We gaan ons vestigen met een prachtig project( prima prognoses) in Kwazulu Natal. Goede scholen, geweldige buurt en prachtig landschappen. We wachten op een reaktie en dit menen we heel serieus!!

Baie groetjes,

Angela en Joris **

hallo Angela en Joris,

Wij zijn ook geinteresseerd om naar Zuid-Afrika te imigreren maar hebben geen idee over de procedure. Is het moeilijk om er binnen te geraken, ken je websites waar info te vinden is enzo…
Alvast bedankt!

Hallo,

Wij zijn op zoek naar info voor het vestigen in Zuid Afrika. Wie kan ons daarbij helpen? Waar moeten wij beginnen?

Thanks
Tjeerd

De beste tip die ik gekregen heb is mail naar de Z-afrikaanse ambasade! Ze zijn ontzettend behulpzaam. Stel wel duidelijke vragen, zodat ze jullie een goed antwoord kunnen geven. succes!