Wonen en werken in Yucatan

Ben je geinteresseerd om te gaan wonen en werken in Yucatan, ik kan je helpen met alles wat je moet weten.

1 like

Hey,

Ik ben wel geinteresseerd in wonen en werken in die omgeving dus ben erg benieuwd wat je me te zeggen hebt…
Ik ben nu nog in Nederland, maar denk er over om ergens in mei die kant op te gaan.

Wat voor werk zoek je wil je werken voor een baas of wil je je eigen zaakje beginnen.

Ben niet van plan gelijk voor mezelf iets te gaan beginnen, dus gewoon voor een baas.
Wilde iets in toerisme gaan zoeken omdat daar overduidelijk het meeste werk in zit in die streek maar als er iets anders op mijn weg komt dan is het ook goed.
Wat is het waar je meer info over hebt? Ik ben erg benieuwd

Hallo, ik ben Ernst Rooth, en hier in Nederland ben ik timmerman / aannemer. Ook van andere zaken heb ik veel kennis wat de bouw betreft. Wil graag nar Mexico met mijn gezin. Zijn daar toekomst mogelijkheden???
Alvast bedankt!

Wij zijn een echtpaar in de 50 wij willen graag wonen werken in yucantan ik vrouw zou graag een eigen cafe willen beginnen.
Mijn man is al meer dan 30jaar vrachtwagenchauffeur hij zou graag op een zandkipper willen rijden.
hoe pakken we dit aan heeft u suggesties.
waarom dat we dit willen komt omdat we hier in nederland klaar zijn het is hier koud en voor mijn man zijn gezondheid moet hij naar een warm land.
Yucantan kennen we van onze vakanties we zijn hier in diverse perioden geweest en ons hart ligt daar.

Roel en janette Bons
jeannet48@msn.com

Ik speel al jaren met het idee in mijn hoofd om naar Mexico te gaan, in verband met de vele voordelen wat dat meebrengt in vergelijking met Nederland.
Ik ben wel van plan om voor een baas te werken, in de administratieve of commerciële sector. Zou je me daar wat meer mee kunnen helpen?

Mijn e-mailadres is marloes.mx@outlook.com