werken in mexico!!!

HELP!!! Kan iemand mij vertellen hoe het zal zijn als je hier alles achter laat en naar mexico gaat om daar te werken. Is het makkelijk om werk te krijgen daar en zo ja waar??? Mijn Engels is zeer goed en spaans ben ik mee bezig. Heeft iemand hier ervaring mee en KAN IEMAND HIER MIJ MEE HELPEN. Ik heb mijn vriendin daar wonen en wil me daar graag vestigen. Ben Nederland beetje zat met al die belasting en euro!!! Allemaal bedankt die me willen en kunnen helpen

het kan een succes worden of een flop…dat ligt bijna geheel aan jezelf…

waar precies wil je gaan wonen?

en die euro…die heb ik toch liever dan de peso hehe

1 like

Hoi,

Mijn vriendin woont in de buurt van Guanajuato, maar daar zijn alleen universiteiten. Ik denk dat het het beste is om in de buurt van Cancun of playa te gaan werken i.v.m. toerisme daar. Weet dat het helemaal aan jezelf ligt of het een flop wordt of niet. Ik ga er in iedergeval voor 100% voor, want ik wil gewoon bij mijn meissie zijn. Heb geen moeite in wat voor werk ik doe, als ik maar rond kan komen om onderdak te hebben en eten en om in de toekomst een gezinnetje te stichtten. Wat doe jij dan daar???
En ik weet dat je de euro beter kan hebben dan de peso, maar de gulden was het best!!
Bedankt voor je reactie

hier kan je meer lezen over mijn verhaal

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=549163#post549163