Hallo,
Ik heb besloten Nederland in elk gevalvoor 1 jaar te verlaten. Doel Spanje, omgeving Salou.
Woonruimte voor meerdere maanden is geregeld en de rest regel ik ter plaatse… (werk is makkelijker ter plaatse te zoeken)
Ik zoek dus HUISGENOTEN ! Het huis is groot en beschikt over meerdere kamers… Die ik dus heel erg goedkoop kan verhuren
Wel is het de bedoeling dat je ook zi hebt om langer in Salou te blijven en met langer bedoel ik dan meer dan 3 maanden…
Samen is veel gezelliger en gunstiger natuurlijk !
Lijkt dit je wat ? Reageer dan
Dat klinkt allemaal mooi, maar een beetje meer info is wel handig en wenselijk. Je echte voornaam zou leuk zijn om te weten en belangrijker nog of je man of vrouw bent.
Sorry was ik vergeten
Wij zijn met 2 personen, ik, Martin en Sabine…
Het huis wat we huren kost 600 Euro per maand en is voorzien van alle gemakken… Wel willen we mensen die langer willen blijven, dus geen “eendagsvliegen”
Goedkoop is ongeveer 100 honderd euro per maand …
Hallo wij zijn ook een koppel dat willen wonen en werken in Spanje,dus geen eendagsvliegen.Is er grote kans op werk in Salou?,dank je Fernando é Carla ([EMAIL=“bourgy@hotmail.com”]bourgy@hotmail.com)
klinkt interessant,
maar hoe wil je werk gaan vinden voor een heel jaar.
hoe oud zijn jullie?
vanaf wanneer tot wanneer ongeveer wil je gaan
ik zelf ben vanplan vanaf september (dus na het hoogseizoen) tot maximaal 10 maanden erna te gaan. ben tegen die tijd 18
Hoi, ik had een vraagje ik heb lekker alles hier nederland achteregelaten en kom naar salou toe heb zin om daar te plekken werk te zoeken maar woonruimte is dus een probleem hoe kom je het er snelst aan??
Mijn mijn is Felix. Ik heb vorige week hier ook een forum ‘geopend’ omdat ik
ook wat vragen heb omtrend wonen en werken in Spanje.
Ik zou graag min. een half jaar en wellicht wel ‘voorgoed’ naar Spanje willen
verhuizen. Salou klinkt goed (ben er al eens geweest), alleen de vraag is
of er ook werk is in de winter? Ik las dat de woonruimte die je verhuurd
niet duur is (ca. €100,-). Ik ben van plan om rond oktober richting Spanje
te vertrekken. Alleen spreek ik nog niet echt Spaans (wel een jaartje
in Nederland gehad en volgende maand ga ik voor 2 weken in intensieve
cursus in Barcelona volgen). Voordat ik echt ga werken (of in combinatie
met het werk) wil ik voor langere tijd z’n cursus volgen om zo vrij goed
Spaans te kunnen spreken.
Ik heb dus zeker interessen!! De vraag is dus of er buiten het hoog seizoen
werk te vinden is in Salou en voor wanneer je mensen nodig hebt die
in Uw woning trekken.
O Ja, ik kom alleen naar Spanje en ben 29 jaar. Heb als opleiding
“Verkeer en Stedebouwkunde”, maar sta open voor ander werk!
Groet Felix
([EMAIL=“Felic@Wanadoo.nl”]Felic@Wanadoo.nl of [EMAIL=“F.Kools@Eindhoven.nl”]F.Kools@Eindhoven.nl )
de kamer zou wel tegengevallen zijn of toch een beetje te goedkoop?? of het ging niet door.
Daarom!! gewoon naar spanje te gaan. Hotel voor de eerste week en dan niet stappen feesten maar werk zoeken en woning zoeken.
Dat is mijn idee voor spanje. werk is er trouwens altijd van april tot oktober.