Wonen en werken in Marbella

hey hey

ik hoop dat jullie me kunnen helpen of informeren??

ik twijvel heel erg tussen barcelona, marbella en allicante. Mijn voorkeur gaat uit naar marbella, want hou erg van zon zee en strand, maar vroeg me af of je daar met een normale baan je wel goed kan leven aangezien het daar vrij prijzig is?
Wat ik mij ook afvroeg of je makkelijk daar een baan ter plekke kan vinden, want als je alles vanuit nl moet regelen zoals cursus en accomodatie ben je veel meer geld kwijt en meer tijd in zitten en wil over 3 weken eigenlijk al heen.
Ik wil me graag ook vast in spanje gaan vestigen, daarom vervalt allicante ook voor mij want dat lijkt me meer een badplaats wat tijdelijk leuk is…

ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven of eventueel meer directe info over marbella…

liefs shanna

Je moet naar Barcelona! Hier heb je alles; zon, zee, strand, uitgaan, cultuur, heel veel internationale en jonge mensen en het leven is er niet duur!

Kijk eens op www.barcelonaplanner.com, wellicht kunnen we je ergens bij helpen!?

Vr. groet,

Barcelonaplanner

hey shanna
ik woon zelf in benalmadena dat ligt niet ver van marbella, en ik vind de omgeving fantastisch. het ligt er beetje aan van wat voor soort stad je houd. Barcelona is natuurlijk ook erg mooi, maar dat is een grote stad, terwijl bijvoorbeeld marbella wat kleiner is waardoor het meer persoonlijker is en je vaker dezelfde mensen tegenkomt.
mischien oon je al in marbella, mischien kunnen we eens afspreken ik ben zelf nog op zoek naar wat nederlandse contacten, ben een jongen van 21 jaar.
groetjes Robin en succes in Spanje!

Kijk eens rustig rond en verblijf eens een weekje op die drie plekken. De Spaanse stranden zijn niet meer zo geweldig als ze ooit waren… Helaas zijn ze bijna allemaal volgebouwd. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat de overstap naar Spanje het kleinst is als je aan de costa gaat wonen. Zoek eens rustig uit of dat echt is wat je wilt.