Moeilijke Keus?

Hola!

Ik ben 32 jaar en woon al jaren aan de andere kant van de aardbol maar ik mis Europa vreselijk en omdat ik me altijd al aangetrokken heb gevoeld tot Spanje wil ik het graag daar gaan proberen.
Ik ben alleen nog nooit in Barcelona en Alicante geweest maar het blijken toch wel de populaire plaatsen te zijn om te wonen en te werken.
Nou ben ik gek op witte stranden, woon uiteraard het liefst pal aan het strand, gezellige boulevards en genoeg vertier!
Maar ik kan geen keuze maken en misschien dat jullie mij het verschil tussen deze twee plaatsen kunnen vertellen, ook met het oog op wonen en werk!

GRACIAS!!
Louisa

ik ben niet zo bekend met Alicante maar ik denk zelf dat als je meer actie wilt, uitgaan, musea, monumenten enz dat Barcelona absoluut de beste keuze is. In Alicante is het uiteraard in de winter wel wat warmer maar ik weet dus niet of dat belangrijk voor jou is.
Kijk eens op onze website, daar heb ik veel informatie staan oa over Barcelona (special)

www.costadoradainfomagazine.nl

Veel succes met je keuze.

Remco

Hola Louisa!

Kijk eens voor meer informatie over Barcelona op Barcelona Guide en op Alicante Guidevind je meer info over Alicante. Succes met het maken van je keuze!

Groetjes,
Nadine.

Hallo,
ik ben een au pair in Alicante en op zoek naar andere meiden die een beetje rond mijn leeftijd zijn. Ik ben 18 jaar. Ik hoop echt dat er iemand reageert want ik heb er een beetje genoeg van om in me eentje op zaterdagavond thuis te zitten, als jij dan reageert, misschien kunnen we dan met ze tweeen of se drieen of weet ik veel hoeveel uitgaan. Lijkt me hartstikke leuk!
Dikke kus,
Sylvahna