Mijn vriendin en ik gaan hoogstwaarschijnlijk naar Australie vanuit Belgie (in oktober 2004), wij hebben daar werk aangeboden gekregen voor minstens 1 jaar in Sydney.
Kan iemand ons helpen met praktische zaken aangaande vliegtuigtickets, wel of niet een container huren om huisraad te verschepen, leven in Australie enz…
Misschien een reactie van iemand die het al gedaan heeft?
heb je mail gelzen in het forum,zou graag willen weten hoe je voor bepaalde tijd,in jouw geval 1 jr,werk kan krijgen in australie,wil samen met mijn vriendin een half jaar in australie wonen en werken en dan weer in nederland enz enz. Misschien dat jij ons hier wat meer informatie over wil geven of misschien iemand anders.
alvast bedankt,groetjes René en Karlijn
Misschien zou je kunnen regelen met je sponsor dat je een enkele reis kunt kopen in plaats van jaar-retour ofzo. Wat betreft huisraat zou ik zelf niet alles laten overschepen, dit kan je altijd later nog doen als je dr echt blijft. Lijkt mij hoor.
Ik ben eigenlijk ook wel zeer benieuwd hoe je een baan aangeboden hebt gekregen. Zelf zou ik dr ook graag willen wonen en werken.