ik ga eind juli naar Tunesië. ik wil daar graag een woestijntocht van 1 of 2 dagen maken maar ik kan nergens informatie vinden over hoe duur het ongeveer is enzo. wie weet waar je zo’n tocht daar kan boeken en hoe duur het ongeveer per persoon is. alvast bedankt.
zo’n tochht kun je gwoon bij je eigen reisleid(st)er boeken. Ik kan je wel de prijzen vanaf Djerba vertellen, misschien dat het vanaf de rest van Tunesie iets duurder is.
Je kunt naar Ksar Ghilaine voor twee dagen en overnachten midden in de Sahara in een berbertent, dat kost 125 TND inc. overnachting en maaltijden.
Of je kunt kiezen voor Douz/Tozeur daarbij wordt vaak ook een bezoek aan de bergoases gebracht, de prijs daarvan is ook 125 TND.
Voor meer info over deze tochten kun je eens kijken op de Djerba Groep maar het eerste stuk van die tochten zal dan iets verschillen als je van bijv. Sousse vertrekt. Meer weten dan gewoon even mailen.
woestijntour kost 140 euro vol pension en duurt 2 dagen,en is te boeken bij je reisleider.je doet wel gelijk meerdere dorpen bezoienswaardigheden aan.veel plezier.warbol :ph34r: