Het echt weekend is
(en ik vanaf binnenkort veel vaker het gevoel van echt een weekend hebben ga krijgen)
(of misschien vanaf nog binnenkorter wel helemaal niet meer)
…de Vlaamse “De Mol” waarvoor naar Mexico werd gereisd start op Vier TV op zondag 25 maart 2018
https://www.vier.be/de-mol
Ik dat zeker weet en ik ook zeker ga kijken (dwz: als ik ergens een download of een uitgesteld kijken kan vinden)
Dat ik met de griep zit?
Me dat niets verbaast?
Dat ik via mijn pc niet binnengeraak op Wwz.
Dus moeten de welkomsberichtjes maar wachten.
En dat ik nog steeds door het griep virus geveld ben.
… het een hele tijd kan duren voor je van die griep vanaf bent. Hij is hardnekkig dit jaar!
dat ik al 3 dagen me slapjes voel !
dat ik via een andere webbrowser,mijn welkomberichtjes in het even voorstellen forum kon afhandelen.
… Ik nog maar twee dagen van het weer in Queensland kan genieten, 30° is toch lekker
Sent from my WAS-LX1A using Wereldwijzer mobile app
… van alle landen ter wereld zonder bergen ( even voor het gemak genomen alles onder de 350 meter en overzees gebied niet meegerekend ) er zeven van de tien in Europa liggen?
… de drie landen buiten Europa Koeweit, Guinea en Gambia zjn?
… ondanks dat Nederland niet de minste bergen heeft gemeten naar km2 of de laagste, het hoogste punt van Denemarken is met 170 meter bijna de helft van het hoogste punt in Nederland, Nederland toch het vaakst geantwoord is als men vraagt welk land de minste of laagste bergen heeft.
… het land met de minste bergen gemeten naar oppervlakte Wit-Rusland is over 207,600km2 en Dzyarzhynskaya Hara met hoogte van 345 meter
… de laagstgelegen plaats ter wereld Jericho is met 258 meter onder de zeespiegel. Een verschil van 254 meter vergeleken met Amsterdam.
… ik Denemarken niet kan uitlachen met hun laagste heuvels ter wereld, omdat ze uiteindelijk beschikken over prachtige witte krijtklippen Møns Klint van 120m hoog die wij dan weer niet hebben.
… de Wereldbeker in Qatar aan de gang is ?
Wie is eigenlijk daarheen gegaan ?