Ai, sterkte met het verwerken van deze boodschap georges, is toch niet de manier die je in gedachten had om je carriere te beëindigen lijkt me
Dat klopt,Hanneke ! omdat ik nog geen jaren dienst heb bij de spoorwegen zal ik geen groot pensioen trekken,pas als ik 65 jaar ben. :bang:
Dat zijn de mindere berichten.
Maar hoe is het nu met je gezondheid? Heb je wel het idee dat er verbetering inzit?
Ik sukkel nog altijd met de rug,moet trouwens op 31/01/2018 terug naar het ziekenhuis.
3x per week ga ik naar de kinesist,maar eerlijk gezegd zie ik geen verbetering Hanneke.
… ik ook naar Tasmanie ga
… ik best mee wil om je koffers te tillen…
… dat best gezellig zou zijn
… ik ben inderdaad best gezellig. Wanneer gaan we :biggrin:
… dat al over een week of 6 is
… wij over twee weken naar Napels gaan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums
Dat we in de omliggende straten last hebben van inbrekers?
… je dat niet in de zomer moet doen, want als je dan de volgende ochtend op je blote voeten naar buiten loopt…
… dan stinken je voeten echt…
Over 6 weken tassen sjouwen in Tasmanie dus… ik zet het in mijn agenda !
:biggrin:
Dat ik nog altijd herstel van de zware ingreep die ze gedaan hebben op 24/10/2017.
Dat achter de computer zitten me niet goed af gaat. (pijn)
Dat ik op 31/01/2018 een afspraak heb bij de chirurg…
Dat ik nadien een radiofrequente facetdenervatie laat uitvoeren onder volledige narcose…
… ik me afvraag wat een radiofrequente facetdenervatie in godsnaam is (behalve een leuk scrabbelwoord)
… ik vandaag toevallig ook bezig ben geweest met radiofrequenties (maar ik heb de facetdenervatie denk ik overgeslagen)
Een radiofrequente facetdenervatie wordt ook wel stroombehandeling of ontzenuwing genoemd Hanneke ! :kus:
… het vandaag code oranje is…
… dat wel duidelijk is
… het weekend er weer op zit :tand: