Dit vind ik een leuke! Zo ben ik meer iemand die van Nederland houd en zo ben ik via op het wist je dat je ranja op de markt is gebracht in Groningen. Het werd op de markt gebracht voor volwassenen die geen alcohol dronken. En wist je dat er gemiddeld nergens zoveel fietsen worden gestolen als in Groningen? Ik dacht dat er in Utrecht veel werden gestolen, maar de meeste dus in Groningen. Je fiets daar op dubbel slot zetten is dus wel handig!
Het dit weekend weer Formule 1 is. :kampioen:
… dit weekend de All Blacks tegen Wales spelen.
Dat ik het niet meer zien zitten…
Wanneer?? En ergens een livestream te zien? (waarschijnlijk ben ik alweer te laat)
Nog weer een kwaal erbij gekregen?
Er komt etter uit de wonde…bacteriële infectie.
Je kunt m nu bekijken op Youtube.
Het hier momenteel regent :koffie:
dat we met Kerstmis in Brazilië de warmste dagen van het jaar hebben ?
(terwijl de Kerstman toch in vol ornaat op post is)
Dat ik woensdag naar huis kom…
Dat ik niet op reis ga naar Thailand in December…(verbod om te vliegen)
Dat ik Ivan (BraBahx) nog een prachtige zonnige kerst wens tijdens zijn verblijf in Brazilië.
Dat ik denk dat het verblijf van Brabahx in Brazilie langer duurt dan alleen de kerst :biggrin:
dat ik het vervelend vind dat je Thailand-kuurtje dit jaar niet doorgaat, maar dat ik je desalniettemin een fijne feestmaand toewens
Dat ik vanmiddag naar huis ga… en dat ik vrijdag terug op controle mag komen in het ziekenhuis.
Hopelijk de laatste keer…
Vrees ervoor Rien,ze spreken na het zien van de foto’s dat ik ook moet geopereerd worden aan mijn rechter schouder…pffffffffffff…
Ook zijn er problemen met de sluitspier van de A… dit i.v.b : met de rugoperatie die me parten speelt.
Je hebt weer de hoofdprijs te pakken…
Ik zie het niet meer zitten…
Er al 4 dagen niemand op “wist je dat” heeft gereageerd ![]()
Dat ik maar een paar minuten per dag online ben op wereldwijzer!