Wist je dat...

Met duivenkater?

En, Rien, ga je morgen nog een bokkie kopen in Purmerend?

Ja vast… hij vliegt vast en zeker even heen en weer vanuit Zuid-Azie… :biggrin:

Ja, maar als ik hem niet aan dat oude Zaanse gebruik herinner, dan zal daar nog jaren onder gebukt gaan.

Het op dit moment (19:25 uur) 42ºC is in Sevilla, met een luchtvochtigheid van 14%!

Dat het bijna herfst is…

… het voelt alsof dat al een paar weken zo is.

… dat betekent dat ik gauw weer naar mijn tweede thuisland (tenminste: zo voelt dat) ga…
(als RyanAir zich tenminste aan de lijst houdt die ze gisteren gepubliceerd hebben)

… ik tegen die tijd alweer terug ben :frowning:

…ik dit een zeer aangename zomer heb gevonden? Oké, in mei en juni was het wat warm, maar daarna was het perfect.

. . . Jullie over drie weken hard moeten schreeuwen, als jullie willen, dat ik jullie kan verstaan?
Omdat ik dan weer in India ben? Voor de zevende keer?

… Ik niet vermoed dat ik zo hard kan schreeuwen.
… ik je heel veel plezier toewens!

We gaan langs de plaatsen, waar de boeddha zijn stempels heeft gezet. Dus ook naar Nepal.

Vandaag de zon schijnt, en het bijna weekend is. :vissen:

Hier regent het gewoon hoor…

Hier de hele dag eigenlijk mooi weer geweest. Geen regen gezien.

…ik waarschijnlijk over drie weken al op vakantie ga?

…ik nog alleen weet dat ik rond 16/17/18 oktober in Niihama wil zijn voor het Taiko Matsuri, en ik twee weken later in Tokyo zou willen zijn voor de Tokyo Motor show, maar verder nog geen flauw idee heb.

… ik morgen rond deze tijd bezig ben met de RHD huurauto.

… ik vele autoverhuurbedrijven ken, maar geen idee heb wat RHD is?

…mijn enige associatie met die afkorting “Right Hand Drive” is, oftewel auto’s met het stuur aan de verkeerde (of stiekem toch juist goede?) kant.