Wist je dat...

… ik het daar helemaal mee eens ben
… ik daar trouwens niet mee bedoel dat ik het commentaar van Mart Smeets zo ontzettend aanlokkelijk vind

… ik me dan afvraag of je bewust zonder geluid naar Mart zit te kijken

Formule 1 veel leuker is…

… nee ook zonder geluid kijk ik niet naar die meneer die zichzelf zo graag hoort praten dat hij alle bijvoeglijke naamwoorden die de Nederlandse taal rijk is elke morgen even repeteerd, zodat hij zijn zinnen eindeloos kan blijven rekken.

. . . Deze zin ook wat aan de lange kant is?

… ik je reply best leuk vind :thumbsup:

…mijn internetverbinding na een storing van 4 dagen het eindelijk weer doet.
…4 dagen geen internet (of alleen via omwegen) best een beproeving was, maar ik heb het doorstaan!

…ik het volkomen met je eens ben als het gaat om kijken op TV.

…ik de enige marathon die ik langs het parcours heb meegemaakt (zonder daarbij ook maar enig idee te hebben van het wedstrijdverloop) juist veel indrukwekkender vond dan van die wielrenners die even snel voorbij flitsen:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“OlxMlTlIyEw” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

… ik desondanks toch ooit nog een keer bij de slotetappe van de Tour langs de Champs-Élysées wil staan.

Wist je dat…er duizenden sextoeristen jaarlijks naar de Filipijnen gaan?
Ze maken een jonge vrouw zwanger en nadien zien ze er niet meer om als het kleintje word geboren.(alimentatie)
Nu even off topic:
Ik had een reportage gezien op de vlaamse openbare tv zender.
Ze zouden zo’n walgelijke mensen hun ballen moeten afsnijden !!!

… ik dit toch best grappig vind voor iemand die beheerder is van het Noord-Korea-forum :biggrin:

…ik het volgens mij sinds m’n laatste trip naar Noord-Korea in 2012 niet meer zo lang zonder internet heb moeten stellen? Oké, niet helemaal, want uiteraard had ik op het werk vrijdag nog wel internet, had ik altijd nog m’n telefoon als hotspot (maar 500MB heb je er dan toch heel snel doorheen, dus daarmee ben ik toch spaarzaam geweest), en zaterdag ben ik nog even met m’n laptop bij m’n ouders geweest. Maar toch, het blijft behelpen. En het is toch opmerkelijk hoeveel er dan ineens langs je heen gaat, zeker omdat ik ook weinig TV kijk.

… ik me afvraag of VideJo bovenstaande zin dan niet ook te lang vind?

Ja, maar nu spot hij niet met Mart Smeets en dan mag dat.

… ik niet wist dat je zo’n groot fan was van Mart Smeets
… ik vind dat hij vakinhoudelijk wel heel goed is, maar verder ben ik de laatste jaren steeds minder fan van hem geworden

. . . dat ik vind, dat je gelijk hebt?

… het vandaag alweer 5 jaar geleden is dat een aswolk Noordwest-Europa teisterde door een uitbarsting van de vulkaan Eyjafjallajökull in IJsland ?
… in de daarop volgende dagen in 40 Europese landen het luchtruim bijna volledig gesloten werd ?

…het dus ook alweer bijna 5 jaar geleden is dat ik noodgedwongen een weekje langer in Beijing moest blijven.

…ik ook alweer 4 jaar geleden een leuk T-shirt in IJsland heb gekocht: “Don’t fuck with Iceland! We don’t have cash but we do have ash!”

… het vandaag goed te doen was in de hangmat

. . . dat ik dus houtrot aan het bestrijden ben geweest . .
. . . maar dat ik wel een tijdje in de zon heb gezeten . .

Wist je dat …
alle vluchten nochtans “non-smoking flights” zijn ?