… ik lijd aan werkontwijkend gedrag
… ik inderdaad lange tijd niks gelezen heb hier
… ik hoop dat ik lange tijd niet zal lezen hier
… dat dit mijn werk namelijk ten goede komt
(… ik officieel vrij heb vandaag, maar heel veel nakijkwerk heb)
… je die luxe handdoek misschien wel kunt gebruiken om je lenzen van de camera schoon te maken
… ik ook niet denk dat er veel over een handdoek te schrijven is
… ik mijn eerste vakantie pas eind oktober in de planning heb
… dat een stedentrip is waarbij ik in een hotel verblijf en dus geen eigen handdoek meeneem
… ik thuis toch de voorkeur geef aan mijn eigen vertrouwde, minder snel drogende, maar wel lekker dikke handdoeken
…Zo’n lang weekend echt heerlijk is.
…ik op weg ben naar de Ikea, gewoon voor de leuk zonder doel? ![]()
. . . dat er het Magazine van de Volkskrant van vandaag een lang artikel staat over vrijwilligers-reizen?
…we al minstens 4 keer verkeerd gereden zijn.
…je dan wellicht beter je telefoon voor navigatie kunt gebruiken dan om hier berichtjes te plaatsen :slywink:
. . . ik verwachtte, dat mijn vorige opmerking op meer aandacht zou mogen rekenen op deze reis-site.
… ik daar na dinsdag ook wel aan zal moeten geloven.
… dat dan niet geheel vrijwillig is
… El Caminito del Rey weer open is
… dit leuke wandelpaadje al heel lang op mijn bucketlist staat…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ZmDhRvvs5Xw” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
A) - Wist je dat topic “Wist je dat…” gespuid wordt met weinig zingevende “Wist je dat…” waarvoor “Stamtafel Kletstopic” en “Het grote Tweet Topic” bestaan. B) - Hopelijk heeft C4th met El Caminito del Rey opnieuw de toon gezet naar de zin en de geest van Topic “Wist je dat…” C) - Wist je dat… ik ooit in “Het Grote Zoekplaatjes Topic” een zoekplaatje heb neergezet van de nog niet herstelde levensgevaarlijke El Caminito del Rey die lang verboden terrein was omdat het pad volledig in verval was. Er toch waaghalzen het pad aflegden voor de adrenaline kick ondanks het risico van een boete tot €6000,- Nu het pad hersteld en vernieuwd is je nog altijd geen hoogtevrees mag hebben want het pad is max. 1m B, ligt 100m H boven de Guadalhorce rivier (nabij het stadje El Chorro, Andalusië).
… ik juist in wist je dat die kleine, weinig zingevende spuiingen leuk vind
… dit waarschijnlijk komt omdat het in korte zinnen met dezelfde opbouw plaatsvind
… andere wetenswaardigheden op de juiste fora gespuid worden
… we anders ook altijd het “knipseltopic” van Georgess nog hebben (waar ik uiteraard de caminito del Rey ook in had kunnen vermelden)
… ik al heel wat nieuwe whisky-merken heb leren kennen dankzij dit draadje ![]()
Er gisteren een totale maan eclips was, en hier heel mooi te zien!
… dit topic weer te serieus gaat worden
…dat niet de bedoeling is
…het best lekker weer was vandaag
… ik zojuist de vijf paasvuren in onze gemeente afgegaan ben
… er per ongeluk zeven gezien heb (en dat niet lag aan glazen met onuitsprekelijke namen)
… het naar verwachting vandaag minder mooi weer gaat worden
. . . Ja, dat wist ik.
… het eigenlijk best meevalt
…ik dat helemaal niet erg vind.