…zo’n ding niks voor mij is.
… een camelbag een rugzakje is met een ingebouwd drinksysteem. Je draagt het dicht tegen je lichaam, waardoor er een hoog draagcomfort wordt verkegen, en het vervangt 3 tot 4 grote waterflessen. Handig voor tijdens het wandelen, fietsen of andere actieve activiteiten.
… ik een recensie team wil opstellen, die helpt met het zoeken naar bedrijven / producten, en helpt met het beoordelen van de producten.
… ik mij af vroeg of er hier mensen zijn die daar interesse in hebben
… De spullen mag je uiteraard houden
… ik nog een product heb waarvoor we iemand zoeken die dit wil testen en een recensie wilt schrijven over het product.
… het gaat om een zus en zomer hamamdoek (http://www.zusenzomer.nl/hamamdoek/p-1a/)
… De recensie in mei geplaatst gaat worden
Zaan daar uitstekend voor geschikt is…
… Zaan daar niet geschikt voor is
… ik er jaren geleden wel een heb gehad
… dat met mountainbiken zeer handig was
… het in iedere post ook fout is geschreven
… het echt Camelbak is
… ik wel iemand ken waarvoor dat echt iets is en ik vrij zeker weet dat die er best iets over wil (en kan) schrijven.
…ik die camelbak bedoel, niet de luxe handdoek.
… ik me afvraag of dat een uitdaging is
… ik me wel wil opofferen voor een recensie voor de camelbak.
… ik er vroeger al eens één gehad heb (verwerkt in een rugzak) en daar ook de nodige nadelen van meegemaakt heb (reisboeken worden er niet mooier op als de zak lekraakt)
… ik regelmatig met de racefiets op pad ben voor langere tochten
… ik dat deze week toch nog maar niet gedaan heb
… me afvraag of zaan die zak niet wil testen als je hem ook meldt dat je die uilenzeik er ook in kunt gooien (sorry, het nodige fruit op vanavond… (verwerkte rode druiven, word ik niet helderder van met het oog op het nadenken over de echte naam van Ardbeg nog wat)
… me afvraag of je ook sneller dronken wordt van Ardbeg uil door het rietje van de camelbak…
… bovenstaande post teveel letters bevat
…het best vroeg is.
… ik niet wist dat er een maximum aantal letters op een post zat
… ik met alle plezier een paar letters wil verwijderen
… ik me afvraag hoe sterk die Ila Cola van Zaan dan wel niet is
… ik Cath steeds leuker ga vinden :biggrin:
… Ik een erg belangrijk tentamen heb gehaald en daar enorm blij mee ben? :teeth:
…ik nu ga zeggen: GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!