… Het helaas (of niet) gewoon voor het vak Management moet en ik dus niks daadwerkelijk uitvoer. ![]()
… dat de beste ideeen zijn ![]()
…PostNL weer het één en ander heeft veranderd en ik net voor Jan met de korte achternaam naar het post punt ben gelopen met een brief?
…je nu zelf je post etiketten dient af te drukken wil je nog voor het gebruikelijke bedrag willen verzenden?
…ik me ontzettend kan ergeren aan dit soort over gecompliceerde onzin?
…ik net heb betaald voor een post etiket en erna achter kwam dat ik de afzender en aanzend adressen heb verdraait en dat PostNL dan zegt “pech gehad” ?
…grrrr
. . . En de treinen rijden ook niet meer op tijd!
… ik je best een rondleiding door de mooie natuur wil geven
… Je Theiz dan ook even mee moet nemen, dan zal ik eens zien of de teken hem dan nog steeds negeren
… je Holten en de Holterberg ongetwijfeld op zaterdag 4 juli 's avonds op het sportjournaal zult tegenkomen
… ik die uitzending niet live kan zien, omdat ik dan nog op het parcours zit.
-
-
- Updated - - -
-
… ik me langzamerhand loop te ergeren aan de “SPAM” van ene GijsM die het forum volgooid met berichten over de Oranje Trophy
… ik een keer op de link geklikt heb en dan niets anders tegenkom dan een plek waar ik mijn naam e-mail en telefoonnummer achter kan laten
… die Gijs maar 3 posts heeft gemaakt
… we al op de 31e pagina van dit topic zitten
Nee, Gijs heeft er meer gemaakt, maar aangezien hij er meerdere in hetzelfde topic (Reiscafé) heeft neergezet, heb ik er gisteren één verplaatst naar de prullenbak. Als reactie daarop heeft hij waarschijnlijk zijn eerder aangemaakte post (uit mijn hoofd 11 maart) zelf blijkbaar verwijderd en een nieuwe aangemaakt (volgens mij kan dat als je een onderwerp aanmaakt en er verder niemand op gereageerd heeft).
Aha! Ik had alleen maar naar zijn post aantal gekeken.
… ik weer lekker ga pitten
:dag:
… Ik nog even iedereen een “Goedemorgen” wil wensen (om vervolgens de binnenkant van mijn oogleden weer eens te bestuderen)
… ik verder vandaag helemaal niks op de planning heb
… dat ook weleens lekker is
…ik vrijdag, zaterdag en zondag nog niets op de planning heb en dat ook best wel lekker vind.
… dat zeker lekker is.
… dat heel snel kan veranderen mompelt iets met vrouw en agenda
…een gedeelde agenda op je telefoon ideaal is.
…je dan de afspraken die zij maakt gewoon kan wissen.
… ik hier hard om moest lachen.
… ik dat inderdaad een geniaal idee vindt!
… ik het helemaal met Christel eens ben
lol2
… Ton nog altijd als moderator bij mij in het Zweden forum staat
… ik opzoek ben naar leuke reistips >>>
… ik tevens reis gerelateerde producten probeer te regelen voor het onderdeel recensie. :cheer2:
…ik wel een leuke reistip heb.
…deze tikje commercieel kan overkomen.
…ik echter geen belangen heb dus het niet commercieel bedoeld is.