…ik vrij ben dus mijn hoofdkussen niet mee hoeft.
… ik concludeer dat WizardofOss niet bij een beddenspeciaalzaak werkt :biggrin:
… ik straks zomaar een uur of 11 offline ben…
… ik nu pas online ben
…ik je in die 11 uur zal missen!
… dat wel pittig is van Theiz
… 110 Squats al best wel veel Squats zijn en ik niet uit kijk naar dag 30 wanneer het er 250 zijn?
… 110 veel te veel is.
… ik ooit 100 burpees heb moeten doen en toen al helemaal naar de kl$%# was
…ze toch geklaard zijn?
…ik het gevoel heb mank te lopen en het waarschijnlijk verstandig is trappen te ontwijken de komende 2 uur or so?
…het schema een klein streepje aangeeft wat betreft Squats voor morgen?
…ik dat helemaal niet erg vind?
…het vandaag vrijdag de 13e is?
…Jean-Michel die squat challenge echt wel vol gaat houden!
…het de dag voor valentijn ook al vrijdag de 13e was?
…de eerst volgende pas weer in November valt?
…ik je aanmoediging op prijs stel, Zlata?
…ik daarnaast ook nog een sit-up challenge doe, en een push-up challenge, en een plank challenge, een heel-up challenge, en ook een arm curl challenge en een deltoid raise challenge …
Dat ik 5 minuten geleden ben thuisgekomen van het ziekenhuis,voorlopig lach het leven me toe ! :biggrin:
…ik dat goed nieuws vind!
Dat mag je wel zeggen Thijs,ik … (zie foto) in de lucht ! ![]()

… ook ik dat geweldig nieuws vind!
… mijn werkdag erop zit, en ik straks lekker in een Thaise restaurant uiteten ga:hippie:
-
-
- Updated - - -
-
… ik nu vriendjes ben op wwz met Theiz :biggrin:
… in Italië vrijdag de 17e door velen als ongeluksdag wordt beschouwd ?
… in Spanje en sommige Latijns-Amerikaanse landen w.o. Argentinië en Chili dinsdag de 13e als ongeluksdag word gezien ?
… er voor ‘angst voor vrijdag de 13e’ een heus woord bestaat : paraskevidekatria-fobie
Goed om te horen Georges! ![]()
… ik weer terug ben
… ik enorm gevleid ben door het bericht van Theiz
(… ik vermoed dat dat komt door een bepaalde foto in het "Raad de google streeview stad-spel)
… ik ONTZETTEND BLIJ BEN VOOR GEORGES (en ik vermoed dat vrijdag de 13e voorlopig een geluksdag is voor Georges)
…ik via plaatje heb gezocht bij het "Raad de Google Street View Stad " spelletje.
…dat niet helemaal eerlijk is.
…ik het idee heb dat ik niet de enige ben die dat doet aangezien sommige plaatjes wel heel snel worden gevonden.
…ik dat dus het toch maar gedaan heb.