Wist je dat...

… een mondharp nog praktischer is

…ik van goede muziek hou en daarom het maken ervan aan anderen overlaat.

… ik dan toch de voorkeur geef aan mijn mondorgel

…een beatboxer het minst mee hoeft te sjouwen.

… ik nu wel nieuwsgierig ben naar de goede muziek

… ik gok dat de WizardofOss als brabo’er zijnde dit vast goede muziek vindt

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“b6RiXYJgYyM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

… ik wel heel veel Ardbeg uiledruile op moet hebben voordat ik het ooit enigszins met hem eens zal zijn

… (ik na grondige bestudering wel een klein vermoeden heb waarom de achtbaan stil is gaan staan…)

… ik lol2

…het vandaag vrij rustig is op het forum

…ik hier ook zonder speakers aan m’n computer wel durf te zeggen dat ik dat géén goede muziek zal vinden.

… ik me afvraag of zanger Rinus ook nog voorbij gaat komen :biggrin:

…er geen enkele achtbaan te pas is gekomen bij het maken van de muziek video en voornamelijk bestaat uit ‘practical effects’?

… ik 437 ebay aankopen heb gedaan

…ik 0.

… ik niet eens weet hoe dat hele Ebay werkt

… ik die graag voor je plaats. :teeth:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“XHEFbX81XWQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

…het mijn gevoel voor ritme op de proef stelt.

… niet de clip aanklik

… ik wel een idee heb hoe dit komt :biggrin:
… ik voor de echte diehards nog een fantastische tractatie heb: De Stoopjes meet Rinus en zijn dame (die dan weer Marloes, dan weer Ramona dan weer Sharon en dan weer Banaan heet)
(… eeh… er was toevallig ook een Rinus-liedje zonder damesnaam, maar met bananen)

De tractatie:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“1wK1kGI9pUM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

… ik nu maar even stop met de culturele vervuiling van dit forum…

…ik die video net ook had zitten bekijken.

…het duidelijk niet mijn muziek is of mijn type mensen zijn maar ze geen vlieg kwaad doen en juist bepaalde mensen blij maken.

…ik vandaag ‘Skin and Bones’ van de Foo Fighters heb leren spelen op de gitaar.

…mijn linker pols gevoelloos begint te worden en de vingertoppen van m’n rechterhand nog net niet bloeden.

… je daar natuurlijk wel wat voor terug krijgt, Jean Michel Grohl