…ik daarom altijd oplader bij heb als ik moet werken.
…ik na 3 smartphones te hebben versleten in een jaar tijd ik uiteindelijk weer terug ben gegaan naar de oude vertrouwde ‘bar-phone’.
…deze het na een jaar nog steeds prima doet.
…hij ook bijna een week mee gaat op een volledig opgeladen batterij.
… ik een oplader op het werk, in de auto en thuis heb
…ik geen idee had van het hele WhatsApp gebeuren bij terugkomst in Nederland na 3 jaar en ik vervolgens ook nog eens werd uitgelachen in de plaatselijke Media Markt door een verkoper toen ik aan gaf geen idee hier van te hebben?
…ik dat hele WhatsApp ook pas een paar weken geleden heb “ontdekt”, maar er tijdens m’n vakantie juist volop gebruik van heb gemaakt.
… je je dan beter kan voorbereiden. Straks gaat iedereen weer over op Viber :biggrin:
… in Finland de boetes inkomensafhankelijk zijn. Geweldig!
Dat ik reeds Amboseli gepolst hebt om als moderator
samen met georgessiam het **Belgie forum ** te beheren,maar ze was niet geïnteresseerd.
Dus Jean-Michel einde verhaal !
… als ik iets doe, ik dat ook goed wil doen
… ik te weinig tijd heb om nieuwe onderwerpen aan te brengen, peilingen over reizen te verzinnen, enz.
… ik heel graag vragen wil beantwoorden in het België (en andere) forum
… ik daarin liever gewoon eerlijk ben.
Einde verhaal!
… je er altijd op terug kunt komen ![]()
… de Grote Markt in Antwerpen in ‘nieuw’ licht baadt
… je ook hierover kan lezen in het België forum
… het aanstaande zondag internationale vrouwendag is? In Rusland wordt dit gevierd, en omdat het op een zondag valt, is iedereen maandag vrij. ![]()
… dat wel een leuke regeling is
… Atlanta nog steeds de grootste luchthaven ter wereld is
…wij thuis ook internationale vrouwendag vieren en ik wel een bosje bloemen van mijn vriend verwacht, maar hij het nogal onzinnig vindt :p.
…het beter is geen verwachtingen te hebben en je zo meer kans hebt om verrast te worden?
…dat je daar wel een punt hebt.
…ik me dan toch afvraag of er dan ook een Mannendag is? Tijd voor een beetje evrouwcipatie!
…deze er wel is en op 19 November valt?
Typisch . .
Internationale vrouwendag op de drempel van de naderende lente
en internationale mannendag bij de dreiging van de winter.