…ik het leuk vind dat naast mooi Kloten er ook een Leuk te vinden is in Zwitserland
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“jWMIU2DRrK0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
…ik het leuk vind dat naast mooi Kloten er ook een Leuk te vinden is in Zwitserland
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“jWMIU2DRrK0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
… 13 sec de langst gemeten vlucht van … een kip is
… ik geneigd ben het oneens te zijn met LineC (bij mijn laatste vlucht heb ik kip gehad… toen zat ik toch zeker al een uurtje of vier in de lucht lol2 )
… de opmerking van Cath best grappig is
… het dit weekend 12 graden gaat worden volgens teletekst
Al het geld (rond de 3000 euro per dag) dat in de Trevi fontein in Rome wordt gegooid, wordt elke nacht verzameld en wordt gedoneerd aan goede doelen
Monaco kleiner is dan Central Park in New York City.
… Schiphol alweer als beste luchthaven hier is gekozen.
Onvoorstelbaar met die lange wachttijden…
… Ik Schiphol fijner dan Eindhoven vind
… Dat ik gisteren toch op Eindhoven geland ben
Saudi Arabië is het enige land ter wereld waar geen rivieren zijn
…Noord-Korea per direct weer toeristen toelaat?
…dat het feit dat de grens 4 maanden gesloten is geweest er wel voor heeft gezorgd dat uitgerekend de reis die ik zelf op het oog had (jubileumreis 60 jaar Air Koryo, lekker rondvliegen met hoogbejaarde Russische vliegtuigen…) wegens te weinig deelnemers niet door zal gaan :frown:
…ik denk dat er in Vaticaanstad (ook een land) ook geen rivieren lopen en daarmee het feit dat Saudi Arabie het enige land ter wereld is waar geen rivieren lopen per direct ontkracht is
… Koeweit trouwens ook geen rivieren binnen haar landsgrenzen heeft
… Ho Chi Minh City nog vaak als Saigon te boek staat
… ik nu wat geleerd heb
… mijn weekend nu begonnen is.
Ik wederom geen weekend heb. Volgende week zondag ben ik eindelijk weer eens een keer een dag vrij
… ik volgende week ook maar drie dagen hoef te werken.
… de Republic of Nauru ook een land zonder rivieren is.
…er op de Malediven ook geen rivieren zijn.
…Christel toch een kleine faal heeft begaan met haar bewering.