Wintersportmaatje gezocht! Vertrek 15 maart t/m 24 maart Ellmau!

Beste Wintersportliefhebber!

Ik ben op zoek naar een wintersportmaatje voor eind volgende week vertrek van 15 t/m 24 maart in Ellmau, Oostenrijk. Ik heb geboekt maar mijn snowboardmaatje kan onverwachts niet mee… :frowning:
Het is een reis met een appartement in het centrum van Ellmau, met een 7- daags skipas en vertrek vanuit Utrecht met de skitrein(slaapplek met bar!).

Ellmau is een super gebied met bijna 300km aan pistes, aaneengesloten gebied(luxe dus geen sleepjes liften maar eitjes en verwarmde stoeltjes)
Prima apres ski, leuke stubes op de pistes en een gezellige sfeer!
Ik heb het hier vorig jaar ook prima naar mn zin gehad!

Ben jij een flexibel persoon met humor, tussen de 25 en ±35 jaar (liefst) met enige ski/snowboard ervaring die met mij de bergen af wil knallen?! Ik kom alle pistes af, zowel met ski als met snowboard, wil meer doen met off-piste rijden en een dagje park durf ik ook nog wel aan.

Zelf ben ik net afgestudeerd(ja net!), ook werkend en ik ben iemand die vroeg bij de lift staat, de gehele dag tochten door het gebied maakt(sportief maar ook chill-momenten) en vervolgens de apres-ski bar induikt voor een lekker borreltje! :slight_smile:

Wie ohw wie kan ik blij maken met een top vakantie?!
Het betreft een gereduceerd tarief, mail of bel me voor meer info!

Groeten, Janine
06 51 551 864