Mijn naam is Kim, ik ben 25 jaar oud en ski mijn hele leven al! Ik zou heel graag op wintersport gaan dit jaar, het liefst vanaf 20 februari ergens, helaas gaan mijn vrienden en familie niet doordat ze geen geld of geen tijd hebben!
Ik ben makkelijk in de omgang, heb al veel gereisd en sta ervoor open een gezamenlijk appartement te huren. Het leukst zou zijn om met een groepje te gaan! Ik hou ervan om vroeg op de piste te staan, savonds lekker te eten en ook zeker te apresskien!
Weinig ervaring met skien maakt niet uit…En heb er geen problemen mee als we niet de hele week elke minuut samen zijn :)!
Laat je ff wat horen als je dezelfde interesses hebt op dit gebied??
Weet niet of je eventueel zin hebt om mee te gaan naar Ischgl 16 tm 23 maart. Zijn ook bezig met een groepje te vormen in deze leeftijdscatogorie. Ben Niek 27 jaar En een meid van 27 jaar kennen elkaar allebei nog niet. dus lijkt het je wat reageer dan even.
Ik ben net 1 dag terug uit Oostenrijk en wil medio februari nog een keer. Ben 28 en ski vanaf mijn vierde, dus de hele dag van 0830-1700 is zeker aan mij besteed aansluitend gevolgd door apres-ski en lekker eten.
Iets gezamenlijk huren lijkt mij ook een leuk idee, mochten jullie nog iemand zoeken dan hoor ik het graag.
Hoi Kim,
Lijkt mij erg leuk om eind februari nog een weekje te gaan skien (ben net terug). Ben zelf 28 en ski ook al mijn hele leven, sta zelf ook vroeg op de piste en eindig laat en sla apres ski en diner ook zeker niet over.
Hi cynthia, ook hier nog even een berichtje! Kimschievink1988@hotmail.com. Is misschien handiger… Dan voeg ik Pieter ook toe aan de mail, en kunnen we even contact houden!
Ik ben 30, gek op snowboarden, helaas houden mijn vrienden en vriendinnen meer van zon en zoek ik leuke mensen om mee op wintersport te gaan. Ik snowboard al een jaar of 10 en vind het ook leuk om met skiers op vakantie te gaan.
Ik zit momenteel aan 16 t/m 23 februari te denken.
Daarnaast zou ik ook bijv 9 t/m 16 of 16 t/m 23 maart nog een weekje willen gaan.
Kim ik stuur je ook even een berichtje op je email.
Ik denk laat ik maar de stoute schoenen aantrekken. Iedereen in mijn omgeving gaan ook niet ivm geld, maar het leek mij wel leuk om te gaan. Zelf ski ik al sinds ik klein was en kan het goed. Het lijkt me leuk/gezellig om nieuwe mensen te leren kennen. Als jullie het niet erg vinden zou ik me graag willen aansluiten.
Leuk, we zoeken namelijk nog 2 mensen. Tot nu toe is het plan eind feb. 8 dgn naar Saalbach te vertrekken, vooral veel skien / lekker eten en apres skien.
Heb je Facebook oid? Heb namelijk een FB-wintersportgroep aangemaakt waar we ideeen kunnen uitwisselen.
Hoii mensen!
Ik zie dat er al erg veel reacties zijn hier, maar zou toch graag willen vragen of ik me misschien nog bij jullie aan mag sluiten! Wil echt onwijs graag nog naar de sneeuw dit jaar, maar heb net als sommige anderen het probleem dat mijn vrienden niet van wintersport houden. Ik snowboard en ben een erg makkelijk persoon van 25. Waar en wanneer is voor mij geen punt.