In februari ben ik van plan om op wintersport te gaan maar dan het liefst met iemand anders omdat
dat gewoon veel gezelliger is. Ik ben iemand die graag veel kilometers op de latten maak en daarnaast
natuurlijk ook van de apreski. Qua skigebied wil ik alle opties openhouden, de periode dat ik vrij ben is
van 1 t/m 25 februari.
Over mezelf,
Ik ben een jongen, 26 jaar, en nog niet zo lang geleden afgestudeerd. Gezien de meeste van mijn vrienden/
vriendinnen nog druk aan de studie zijn en/of krap bij kas zitten is dat helaas geen optie. De afgelopen
jaren ben ik veel wezen reizen, oa vanwege mn werk, de laatste keer wintersport is voor mij alweer
3 jaar geleden, ik kan niet wachten om weer op de latten te staan. Heb je zin om mee te gaan? laat dan een
berichtje achter.
Ik zou graag de een na laatste week van februari gaan! Ik wil sochtends als eerste op de piste staan en idd veel kilometers maken, ik ski mijn hele leven al! Ik ben net 25 en idd al mijn vrienden hebben op t moment geen geld of geen tijd voor een skivakantie!
1 februari ga ik helaas niet redden, ik zal waarschijnlijk ergens de tweede helft van februari vertrekken. Mochten je plannen nog wijzigen laat het me dan weten
Hallo allemaal, 1 februari lukt mij helaas ook niet!! Pieter, lukt alleen februari? Ik heb nog een ander groepje voor 16 maart gevonden. 2 personen, ik heb verder nog niet contact gehad met ze!
De tweede helft van februari (vertrek 14-20 februari) komt mij het beste uit. In maart ben ik weer aan het werk dus dat is geen optie. Ik geef het een goeie kans dat zich nog meer mensen melden. Laat maar weten als er wat meer nieuws is! Ik ben al een beetje aan het rondkijken maar voorlopig is er nog genoeg te boeken!
Hebben jullie al een leuk groepje bij elkaar voor de tweede week van februari? Het lijkt me ook leuk om mee te gaan (uiterlijk zondag 24 februari terug).
Ik ben Nadine, 30 jaar en ik snowboard. Alhoewel, de laatste keer dat ik op wintersport ben geweest is alweer 4 jaar geleden. Reden: vriendinnen gaan met hun partner, geen geld, houden niet van kou enz. enz. Dus lijkt me wel wat om met een groepje gelijkgestemden op wintersport te gaan!
Dus als jullie nog iemand zoeken, dan hoor ik het graag!
Wij (pieter en kim) hebben nu 22 februari weggaan in ons hoofd!
Wat vinden jullie daarvan?
Een week eerder is duurder en aangezien ik echt low-cost wil, zie ik dit beter zitten!
Laten jullie even weten wat jullie ervan vinden en pf jullie een bepald gebied in gedachten hebben?
Wij denken aan les trois vallees!
22feb lijkt mij een goed idee, moet even kijken hoe het zit met mijn werk etc, morgen weet ik meer.
Trios Vallees is wat mij betreft prima, hoe willen jullie daar naartoe gaan?
Voor pieter is het ook geen probleem. Dan wil ik niet de partypooper zijn!
Misschien dat we eens kunnen kijken naar goedkope appartementjes in de week van 15/16 tot 22/23!
Ik zal eens kijken! Heb jij voorkeur qua gebied?