Okee, ik heb besloten om mij winter een keer heel anders aan te pakken en ben nu op zoek naar een baan voor het komende (2003-2004) winterseizoen in een levendig wintersport gebied.
Mijn naam is Anne, 20 jaar, en ik werk graag in de horeca (bar/restaurant) waar ik dan ook al heel wat ervaring in heb. Nu is mijn vraag dus wie kan mij gebruiken en hoe vind ik de juiste mensen. Alle tips zijn welkom…
alvast bedankt,
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik ben echt al maanden op zoek naar werk voor de winter in Frankrijk. Eerst was ik te vroeg en nu krijg ik continu te horen dat ze al voorzien zijn voor komend seizoen. Wie kan mij nu nog helpen?!?!?!
Floortje
In het forum ALGEMEEN, las ik onderstaand bericht;
hoi
Werk scoor je het beste ter plaatse. vanaf eind november, begin december kun je de hotels aflopen. Het kan wel zijn dat je in de beginperiode niet veel vrij hebt omdat het druk is met het eindejaar, en toeristen vollen bak toestromen. Je kan vanalles doen, afwasser, in de keuken wat helpen, opdienen,kinderanimatie…
Zorg er wel voor dat je goed met je baas overeenkomt dat er genoeg vrije tijd blijft om zelf te skien of te snowboarden. De betere periodes komen rond maart, april…tussen de vakanties in.minder toeristen, meer vrije tijd, vrijere pistes, en mooier weer.