Afgelopen winter hebben mijn vriend en ik voor het eerst een volledig winterseizoen in Italië gewerkt en we zijn verslaafd geraakt aan snowboarden…
Omdat mijn vriend van oorsprong Roemeens is en wij graag eens in Roemenië zouden willen wintersporten zijn wij benieuwd naar de ervaringen en tips van jullie op het forum. Waar kunnen wij, als beginnend boarders het leukste snowboarden.
Hi Kimpiie
Ik ga je morgen alle informaties die je wenst, maar nu ga ik “parkeren” (juist terug van Wales) wegens moe zijn…tot morgen…beloofd !
Groetjes
Sopirla:dag:
Hi Kimpiie
Eerst moet ik weten welke moeilijkheidsgraad de piste moet hebben, hoe lang moet de piste zijn, wanneer wil je gaan (ik raad je aan om te gaan in januari of februari, de prijzen van de hotels zakken met liefst 50%; uitleg : de feesten zijn voorbij).
Geef me zoveel details mogelijk en dan begin ik te “graven”.
Groetjes
Sopirla:zon02:
Hi Kimpiie
Een wintervakantie in Roemenië is goedkoper in Januari, meer bepaald, na 10 Januari.
De grote hotels in Poiana Brasov of Predeal, zijn goedkoper.
Een 4**** hotel in Poiana Brasov, een kamer met 2 bedden + ontbijt, zal ongeveer 90 euro kosten i.p.v. 350 euro. Ook in Poiana Brasov, de hotels van de eigenaar George Copos, een kamer met 2 bedden in een 4**** hotel + ontbijt kost 210 euro en in een 3*** hotel, dezelfde kamer kost 120 euro.
De koers van vandaag is 1 euro = 4,36 Ron.
Als je nog met vragen zit, “the pleasure is mine”.
Groetjes
Sopirla:zon02: