Wintersport Oostenrijk met max. 7 personen

Hey allemaal

Hebben jullie ook zo’n zin om weer te skieen. Alleen skieen is niet zoveel aan dus daarom zoek ik maximaal 7 personen om gezellig met een groepje te gaan skieen in Oostenrijk. Ik beschik over een huisje daar dus de kosten zijn niet zo heel erg hoog als normaal.Hetmaakt niet uit of je man of vrouw bent en je hoeft ook niet goed te kunnen skieen. Alles kun je leren immers.
Vertrek is in de 3e week van januari. Verdere vragen hoor ik wel van jullie

Vr.Gr volley

Hoi Volley,

De groep waar in andere jaren mee ben wezen skieen gaat dit jaar niet, en ik heb net een nieuw huis gekocht dus ben een beetje beperkt in mijn budget maar ga graag skieen. Ik zat een beetje te denken aan Tjechie ivm. de kosten maar vind oostenrijk ook prima, maar dat hangt wel van de kosten af. Hoe meer mensen hoe goedkoper, dus we kunnen eens kijken of het wat wordt.

groeten pascal

hey hey

ik ben patrick ik zal graag dit jaar weer gaan skieen ik ben vlede jaar voor het eerst gegaan en zal dus dit jaar weer graag op de piste staan.
mijn vrienden groep is alleen dit jaar verhinderd. en alleen op wintersport zie ik ook niet echt zitten, dus ben ik op zoek naar een groep om gezamelijk te gaan.

ik hoop dat ik met jullie meekan

vriendelijke groeten patrick

Jaaaaa heerlijke aanbieding, ik zou graag met je meegaan
laat maar iets van je horen mijn mail en msn is
[EMAIL=“Volley_bal_ster@hotmail.com”]Volley_bal_ster@hotmail.com

Gr Maris