Wintersport Maatjes

Mijn naam is Jessica ben 31 jaar oud. Ik weet dat ik vroeg ben maar ben op zoek naar mensen om gezellig samen op wintersport te gaan in 2006. Ik zelf heb dit jaar voor de 3e keer geskied en ook les gehad, ben van plan dat volgend jaar weer te doen. Tot nu toe heb ik geskied in Frankrijk maar Italie lijkt me ook erg mooi om te gaan skien. Spreekt het je aan reagaar en wie weet zitten we volgend jaar met een gezellige groep op de piste. O ja ik moet zeggen dat ik geen apres ski type ben, mijn doel is echt lekker skien en als het kan de hele dag.

Tot hoors.

Hoi Jessica,

Mijn naam is Dennis, 29 jaar, ik ski al wat langer dan jij. Sinds mijn vijfde om precies te zijn. Mijn ervaringen hebben zich afgespeeld in Oostenrijk, Tirol en wat tussendoortjes in Duitsland en Nederland. Het lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen op deze manier. Je zegt in het 2006 te willen gaan skiën; wanneer ongeveer? Voorjaar of pas in de winter? Ik ben benieuwd.

Groet,
Dennis

Hello.
I am from Russia and currently studying in TU Delft, the Netherlands.
I like mountain skiing and mountains very much - it’s the best of the best!
I am searching for a group to mountain-ski in France (of iets anders misschien) in the beginning of the next year. Can I join you? Could you give more information?
Sincerely,
Mikhail
MSN: gurov_m