Winnaars verloting boek De kleine Thee voor Dummies bekend

Van 6 tot 20 oktober kon je meedoen aan de verloting van het boek “De kleine Thee voor Dummies”. We mochten er 10 weggeven.

En de winnaars zijn…

**Ash09

Cor en Wilna

Danechka

georgessiam

jenny

Katinka62

marike44

ontheroad123

Saywhat

zaan**

Gefeliciteerd! :slight_smile:

De kleine Thee voor Dummies

Maak kennis met de wereld van thee! In dit smakelijke boekje leer je alles over deze aromatische warme drank die wereldwijd zo geliefd is. Onderwerpen als de geschiedenis, theeproducerende landen en zetmethoden komen uitgebreid aan bod. Ook is er aandacht voor materiaalgebruik, het proeven van thee, theerituelen en thee in het dagelijks leven. We nemen je mee op reis, zodat je alles te weten komt over de productie van thee en de verschillende soorten thee die er zijn.

Anja Wiersma is theesommelier. Ze verzorgt theetrainingen voor professionals en geïnteresseerden.

Leuk om te weten, is dat de Kleine voor Dummies van 1 oktober t/m 24 december 2013 in prijs verlaagd zijn. Alle beschikbare titels in de serie, dus ook De kleine Thee voor Dummies, kosten gedurende de periode niet €8,95 maar €6,-.

Meer info / kopen: Voor Dummies - De kleine thee voor dummies, Anja Wiersma | 9789043028561 | Boeken | bol

Dummies Facebook: Voor Dummies

1 like

hmmm 9 namen en 10 boekjes? :wink:

Jeroen drinkt ook graag thee… ha ha! :slight_smile:

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer

Jeej!!! Thanks :slight_smile:

Gefeliciteerd allemaal! Geniet van jullie kopjes thee!

Jippie!

Er was er inderdaad 1tje weggevallen, die staat er nu weer bij!

Nou bedankt wereldwijzer,dat ik in de prijzen val !
zal zeker veel experimenteren met de verschillende theesoorten die in het boekje staan.

Heel leuk! Ontzettend bedankt!!!

Super bedankt Wereldwijzer! Echt te gek!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Super leuk, bedankt! :biggrin:

Which reminds me… gingen wij nou nog aan de (ijs) thee?!

:biggrin:

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer

Eigenlijk wel hè. Kunnen we dat dan ook met behulp van dat boekje maken, denk je?

Daarvoor zullen we het boekje eerst moeten ontvangen…

Ik ben benieuwd.

super!

Leuk! Ik ben zo benieuwd wat er allemaal in staat!

Ik begreep niet waarom ik het niet heb gekregen…zie nu dat mijn berichtje nooit verstuurd is…oeps Volgende x beter!

Iedereen gefeliciteerd. Georgessiam in het bijzonder. Bestaat hij echt? Steeds als ik reageer op iets wat hij geschreven heeft, blijft het stil…:wink:
Maar dit terzijde. Is het een idee om in dit soort gevallen de winnende uitspraken even achter de namen te zetten? Nu is het zo’n gezoek.