Win het boek 'De Helden van Zuid-Afrika'

Het boek lijkt me erg interessant en een mooie eye-opener over de ongelijkheid in het land hier zover vandaan. Iedereen hoort en ziet wel eens wat, maar zo’n boek drukt je toch met de neus op de feiten.
In mijn studie (toerisme) worden ook onderwerpen als deze aangesneden, dus het boek zou er mooi op aansluiten.

Aangezien ik vanuit mijn werk ook bezig houd met ICT & Communicatie en Jetske + Be More ook via Twitter volg, ben ik erg nieuwsgierig geworden naar haar boek. Zelf heb ik vrijwilligerswerk in 2007 gedaan in Azië en ga dit jaar ook weer vrijwilligerswerk doen in Mongolië. Het mooiste wat er is, is een lach krijgen van een kind of persoon die het niet altijd even makkelijk heeft :slight_smile: het maakt niet uit waar het kind/persoon woont - Afrika, Azië, Europa, Z-Amerika of bij je om de hoek-, een lach is universeel…Dan weet je waar je het voor doet.

Hi,

in 2006 naar Zuid Afrika geweest. Prachtig !
Nu hebben een vriendin en ik een reis gepland naar Benin (haar dochter woont daar sinds vorig jaar)
We kijken er enorm naar uit maar helaas zijn onze tickets die we geboekt hebben met een Libische vliegmaatschappij onbruikbaar en riskeren we ons geld kwijt te zijn omdat het een geval van overmacht is (oorlog)
Daarom zou ik het boek graag winnen als een klein beetje troost.

Nieuwsgierig naar het verhaal.

Ik zou het boek graag cadeau doen aan mijn dochter. Zij is een jaar lang jeugdambassadeur geweest voor Zip your lip van World Vision en heeft daarvoor projecten bezocht in Oeganda. In de campagne om Zip your lip te promoten op scholen in Nederland werd ook gesproken over de ‘helden’. De echte helden wonen inderdaad in Afrika. Mijn dochter heeft er veel helden ontmoet en deze reis heeft dan ook grote indruk gemaakt.

Ik heb vorig jaar zelf een fantastische reis mogen maken door Afrika, van Kenia tot Zuid-Afrika, waar ik ook vrijwilligerswerk heb gedaan bij een project in Port Elizabeth en ik zeer benieuwd ben hoe de ervaringen van Jetske waren in dit bijzondere continent!

Allemaal bedankt voor jullie reacties. Het is goed om te lezen dat er zoveel mensen zijn die vrijwilligerswerk hebben gedaan of nog van plan zijn om vrijwilligerswerk te gaan doen!

We mogen 10 boeken ‘Helden van Zuid-Afrika’ weggeven. De gelukkige winnaars zijn:

1. Kim9
  2. Steffiehermans
  3. Samantha1989
  4. Poldeschepper
  5. WiljoLems
  6. Martinbrons
  7. Tanja12345
  8. Alphy
  9. Jans26
  10. Natha1

Hallo,

Ik heb ‘Helden van Zuid-Afrika’ vandaag met de post ontvangen en was blij verrast toen ik de boodschap op de eerste pagina zag staan, van de schrijfster. Ik kan niet wachten om het boek te gaan lezen en wil jullie nogmaals bedanken.

Ngiyabonga, Samantha

1 like

Ik ben heel benieuwd naar de verrhalen in dit boek, het spreekt me enorm aan en wil het graag lezen!