Win een professionele digitale camera

Speel het spel en win een Samsung GX10 digitale camera!

Oh nee, hij viel op wintersport met zijn snowboard. Vind jij zijn camera terug in de sneeuw? Zoek snel en maak kans op camera met een bijpassende tas.

Klik hier om mee te doen

ik kan niets versturen!!

ik ook niet!

Ik vanmorgen wel! Heb ook al een bevestiging+ natuurlijk de nodige reklame ervan gehad.

Mogen belgen niet meedoen ms???
postnr klopt niet!
grrrrrr!

ik kon wel gewoon versturen alleen zit er wel veel reclame bij het antwoord

Best leuk, zo’n Samsung GX10, maar bij de kop “professionele digitale camera” zat ik toch stiekem aan een Nikon D3 te denken :biggrin:

En als er dan blijkbaar een hoop reclame aan vast zit, laat dan maar, m’n D70 doet het voorlopig nog prima…

Belgen mogen of kunnen niet meedoen!!! :frowning:

heeft iemand daar ooit wel is wat gewonnen vraag ik me af?

Lukt bij mij ook niet ! Access denied !

Heb nog geen camera en heb er wel eentje nodig binnenkort. En nu maar duimen dat ik hem heb gewonnen :slight_smile:

Het spel is Anti - Belgen! AAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEE:thumbsdown:

nou ik woon niet in belgie en bij mij doet die et ook niet:hihi:

Ach, waarschijnlijk wilde de importeur nog van een lading uitloopmodellen af, vandaag is namelijk de opvolger aangekondigt: Samsung GX-20: Digital Photography Review

Niet dat je met de “oude” GX10 ineens geen mooie foto’s meer kan maken overigens, uiteindelijk is het toch de fotograaf die het plaatje schiet, niet de camera…

Jongens en meisjes.
Stop eens met deze domme reclame aktie,s waarbij je zogenaamd iets kunt winnen.

Het is alleen maar iets om je bezig te houden en je vol te proppen met oninteressante reclame.

[quote="“Redactie, post:1, topic:36761"”]

Speel het spel en win een Samsung GX10 digitale camera!

Klik hier om mee te doen

[/quote]

Mag ik even vragen of er al eens iemand heeft gewonnen bij deze of gewlijksoortige acties?
Je kunt nl wel makkelijk zo’n actie op touw zetten en zo lekker gemakkelijk een lijst aanleggen om te spammen… :evil:

Wie controleert of er werkelijk prijzen zijn? :confused:

Opzich geloof ik niet dat iemand m wint. En als iemand m wint, laat t dan even weten. Dan weet gelijk iedereen of het echt is.

Ik heb ook maar meegedaan. Al moet ik zeggen dat ik in eerste instantie niet door had dat het op tijd ging.

Er is iets met de postcode, die blijft in het rood staan en zo kan ik niet mee doen