Win een gratis reis naar de Malediven

Spaar voor jouw gratis vakantie! Meld je nu GRATIS aan en WIN een reis naar de Malediven!

Aldus de omschrijving van de actie. Meedoen? Klik hier.

Als je je inderdaad inschrijft krijg je in ruil daarvoor allerlei commerciële reisaanbiedingen in je mailbox, begrijp ik uit de voorwaarden.
Dan maar niet gratis naar de Malediven…
Groet, Ara

Ik woon en Frankrijk dus maak ik zeker geen kans om de reis te winnen naar de Maladiven. Je weet nooit.
Ik zou daar toch nog eens naar toe willen gaan.
Groetjes
Mariette

Dit is inderdaad niet echt een goede aanbieding. De kans dat je wint is natuurlijk erg klein in vergelijkuing met al die vervelende mails. Ik had me nl al eerder heirvoor aangemeld. Schiet echt niet op. Ook spaar je praktisch geen punten en al helemaal niet genoeg dat het zoden aan de dijk zet…
groetjes lesley

dit is het hetzelfde stomme gedoe als 10.000 klanten warm maken voor 1 prijs(je). Let maar eens op: in totaal 10.000 euro aan binnenkomsten en in ruil daarvoor iets ter waarde van een toiletrol. Halen, halen en nog eens halen, staat hoog in het vaandel van de Nederlandse binnenhalers.
Mensen, let nou eens goed op het zinnetje ‘kans maken op’. Iemand die goed leest, begrijpt hier uit dat het niet altijd er om gaat, dat er iemand ZAL winnen, controle is er niet, en ‘maak kans’ betekent niets anders dan ‘als wij dat willen’. MEESTAL NIET dus.

Om met een wervingstruc zieltjes of hits te creeeren, is slim, maar aan de andere kant zielig voor de gene die er in trappen. Dat vinden de makers van zulke onzin ook trouwens.

ADVIES: doe niets, en trap er niet in, zoals ik soms al van enkele lezers lees. Deze zijn verstandig. Jij ook toch ?

groet, Hans M.

Ik begrijp ook niet dat de redactie zich inlaat met dit soort bull !!! Of willen jullie soms jullie visitiekaartjes van wereldwijzer schaden of zo.

Lijkt mij alvast een goed begin, om goede sh*t aan serieuze lezers aan te bieden. Tip: verlaag jullie nou niet tot een IQ-level van NUL.

Hans M.

Iedereen heeft zelf de keuze om aan een prijsvraag of verloting mee te doen. We hebben nou juist in deze rubriek de mogelijkheid om te reageren open gezet zodat iedereen de mogelijkheid heeft om zijn bevindingen met een bepaalde actie te openbaren. Op deze manier komen ook malefide acties boven drijven.

@hans: we zouden het waarderen wanneer u uw toon enigszins kunt matigen; goede argumenten lijken ons genoeg om een ander te overtuigen. Scheldwoorden en krachttermen zijn daarvoor niet nodig op deze website. Alvast bedankt.

Dergelijke akties zijn echt onzin !
De kans om die reis te winnen is zo goed als onbestaande.
Trouwens, blijf nog de vraag als er voor die reis wel echt een winnaar is !
En als die reis toch zou worden weggegeven is dat een wel hééél goedkope manier om aan hééél vééél e-mail adressen te geraken.
En e-mail adressen… zijn big business !!! Worden dan nog maar eens doorverkocht voor veel geld !!!