Omdat ik erg veel meegemaakt heb afgelopen jaren en ik erg veel behoefte heb aan een vakantie met totale ontspanning wil ik erg graag na het prachtige malediven. Aangezien mijn vrienden nooit geld hebben voor een vakantie probeer ik het via deze weg… ik wil zelf rond eind nov. Gaan, en dan het liefst +/- 2 weken… zou graag zoveel mogelijk willen zien daar en ben dus wel opzoek na iemand die daar ook de behoefte aan heeft zoveel mogelijk te zien. Verder zoek ik wel iemand die spontaan is en ook van gezelligheid houd… ben jij de gene die ik zoek, let me know ![]()
Hoi Monique,
Dit klinkt wel als een super reis. De malediven staat ook al heel lang op mijn lijstje. Heb je al bepaalde vakanties gezien? Ik weet dat de prijzen wel aardig hoog liggen naar de malediven.
groetjes
De prijzen liggen idd best hoog, tussen de 1500 en de 2000, maar ook bij deze reizen heb je goede acties, toevallig vandaag bij het reisbureau iets zien hangen, 12 dagen malediven 1000… Dus het is vaak gewoon even goed kijken… ik heb verder nog niet veel gezien van de wereld, op turkije en spanje na, wat hier niet mee te vergelijken is… heb nooit de kans gehad omdat ik vaak de enige ben die het uberhaubt kan betalen. Het lijkt mij wel een geweldige bestemming. Ik zou daar absoluut niet veel nodig hebben, het strand daar is al megaa indrukwekkend
1000 euro voor 12 dagen malediven is echt niet duur. Ja het eiland is ook niet heel groot dus volgens mij is het vooral relaxen en lekker op het strand liggen.
Ik heb nu een brochure van de malediven/sri lanka… rondreis van 17 dagen 2800 pp. Maar daar zitten alle exursies bij… en dat is een vol programma en kom je op de mooiste plekjes van sri lanka… laatste 5 dagen zijn op de maldiven en zijn volkomen vrij, oftewel een relaxe afsluiting op de mooiste plek op aarde haha… en die laatste dagen op de malediven zijn ook all inclusive… dus de prijs komt verder niet veel bij, op wat je zelf nog wilt uitgeven na…
Hoi, Ik heb je een PB gestuurd.
Marinke zou jij even je inbox wat willen legen, ik kan je namelijk geen prive bericht terug sturen omdat hij aangeeft dat jou box vol zit. Groetjes
heb ik gedaan!
Hoi monique,
Malediven is inderdaad prachtige vakantie bestemming. Ik ben er zelf ook geweest. Dit was vooral om te duiken. Bedenk echter wel dat de Malediven allemaal uit kleine eilandjes bestaat en je eigenlijk altijd op een resort zit op z’n klein eilandje van paar honderd meter doorsnede. Dus verwacht niet te veel sight seeing.