Win een Caribbean Cruise
Vind de parel en maak kans op een Caribbean Cruise naar o.a. Miami en de Bahama’s.
.
Win een Caribbean Cruise
Vind de parel en maak kans op een Caribbean Cruise naar o.a. Miami en de Bahama’s.
.
Met een Belgisch adres kunt ge niet meedoen.Bij mij lukt het niet
Blijkbaar niet voor Belgen… ![]()
Bij één van de schelpen lag er bij mij een parel in,heb de lijst met gegevens ingevuld.
Maar ik zie dat het alleen voor Nederlanders is,vind ik toch wel een beetje bij zijn haar getrokken.
Nu moet u weten wwz,dat er ook veel "belgen "op uw reis site zitten,hebben die niet het recht om mee te doen??
Graag u reactie aub!!!
Georges: het is heel simpel… De prijsvraag is niet van WereldWijzer. De redactie komt soms reisgerelateerde prijsvragen tegen op internet en plaatst een link om leden erop te attenderen (aardig, toch?)
Als er klachten zijn, moet je deze richten naar de eigenaar van de site, niet naar WereldWijzer.
Overigens ben ik zelf geen voorstander van dit soort prijsvragen: het wordt gebruikt om massa’s contactgegevens te sprokkelen voor reclame-activiteiten!
Mooi om te weten Jurjen!"klachten"is wel een groot woord,ik stel alleen maar vast,dat wij zuiderburen niet mee kunnen doen aan dit soort prijsvragen.(dit is niet de eerste keer)
Voor mij is deze zaak geklasseerd,tot een volgende gelegenheid.
![]()