Cruise maatje gezocht

hoi hoi,

welke vrolijke, gezellige spontane 25-30 jarige meid heeft zin om samen met mij volgend jaar een cruise tocht te maken?
Ik zou heel graag richting Amerika willen. En dan naar plaatsen zoals New York en richting caribisch gebied (Curacao, Aruba ofzo) willen gaan.
Maar als een van deze plaatsen niet lukt is dat ook wel goed. Een cruisetocht maken is op zich al een hele ervaring.
Bij deze cruise zou ik ook graag overdag excursies willen doen wanneer we aangemeerd zijn.

Zal even wat over mezelf vertellen.
Ik ben 29 jaar en woon in Zwolle.
Ik werk in de kinderopvang en een van mijn grootste hobby’s is toch echt wel reizen.

Graag hoor ik van je!!!

Groetjes Els

wij hebben vanaf cape caneveral een cruise gemaakt naar de bahamas en hier geboekt via deze site is super en niet duur ook trouwens

de Bahama’s klinken ook super.
Maar hoe kun je dat vanaf deze site doen dan?

nou gewoon boeken je moet wel weten welke datum je gaat en opletten dat je je drank kaart en je tip geld afkoopt je moet wel in bezit zijn van een credit kaart want alles gaat op je kaart ook aan boord wij zijn met de monarch of the seas geweest toppertje !!! waar wil je heen dan naar Amerika

februari 3 nachten vanaf 180 euro all inclusief he mits je je tip geld en drank kaart afkoopt of je moet geen alcohol drinken dan hoeft het niet !!!