Heel simpel een keer geweest en de behoefte om Barcelona goed te bekijken en bezienwaardigheden te gaan bezoeken omdat er een heel aparte pleziere sfeer heerst. De stad heeft veel in huis, van strand tot de Sagrada, kortom te veel om op te noemen. Op de fiets lijkt mij ook leuk, onlangs nog gedaan in Parijs.
Helaas zijn wij nog nooit in Barcelona geweest, maar de verhalen erover lokken mij daar wel naar toe. Die kathedraal o.a., maar ook voor mijn hobby’s muziek en kunst kun je daar blijkbaar heel goed vertoeven. Deze gids kan me daar uitstekend bij helpen om er toch eens snel naar toe te gaan.
Ik hou van haar,
ze heeft mijn hart gestolen.
Ik hou van haar,
de geur
de kleur
Mooi in het daglicht
Schitterend in het licht van de maan
Ik hou van haar,
ze heeft mijn hart gestolen.
Barcelona
(en natuurlijk wil ik die kaartenbox heel graag winnen om nog verliefder te kunnen worden op deze stad)
Binnenkort ga ik 3 dagen naar Barcelona voor een beurs. Uiteraard zou ik in de vrije uurtjes ook nog graag iets van de omgeving willen zien. En gamba’s eten op de Rambla bijvoorbeeld. Ik zou het “fantastico” vinden als ik de kaartenbox zou winnen.
Ik ben verliefd geworden op Barcelona. Deze stad heeft zoveel te bieden. Ik word er altijd vrolijk van en je raakt nooit uitgekeken. Deze nieuwe kaartenbox lijkt mij ideaal om nog meer mooie plekjes te ontdekken.
saludos
Margaretha
Wij zijn helemaal gek van Barcelona. We zijn met onze kinderen (nu 10 en 12 jaar) 3x een dag in Barcelona geweest en hebben er nog steeds niet alles gezien. Het fantastische is dat de kinderen het ook gewoon allemaal mooi vinden, als je het maar in hun tempo doet en niet als een gek door Barcelona crosst om alles in één dag te bezichtigen. We hebben met de toeristenbus veel kunnen zien, maar hebben het idee dat we nog lang niet alles hebben gezien. Natuurlijk de bekende toeristische plekken zoals de musea, parken, haven en natuurlijk het voetbalstadion, maar er is meer, dat weet ik zeker. Met de kaartenbox met Stadswandelingen van Barcelona komen we zeker weer een stukje verder. Wij hopen er in ieder geval nog jaren te komen om te genieten van deze wereldstad!
In 2005 ben ik met een vriendin naar Barcelona geweest. Sinds die tijd in verschillende steden in Spanje geweest, mede omdat Barcelona zo goed was bevallen. Maar helaas, veel steden halen het niet bij Barcelona. Als je de trap naar het park Guell van Gaudi hebt beklommen en bovenin de Sagrada Familia hebt gestaan en op een warme zomeravond de magische fonteinen van Montjuic hebt gezien, is het moeilijk dit te overtreffen. De planning is om deze zomer een weekje Barcelona te doen met mijn vriend, deze kaarten zijn dan natuurlijk perfect! Ik wil ze graag winnen!!
Ik ben helemaal weg van Barcelona! Het is een geweldige stad met de mooiste gebouwen van Gaudi en een geweldige sfeer. Ik ben er met mijn hardloopclub geweest. Om lekker in het zonnetje en een prachtige omgeving te trainen én na gedane arbeid heerlijk van de stad te genieten en lekker te eten. Wij hebben voornamelijk in het park gelopen, maar met de kaartenbox rennen we de volgende keer de hele stad door!
Ons zou die kaartenbox zeer van pas komen aangezien we in januarie Barcelona
en omgeving gaan bezoeken. Y ahora esperaramos o tenemos suerte Harrie
[Omdat ik een aantal keren in Barcelona geweest, de 1e keer was tijdens de olympische spelen, dit heeft uiteraard veel indruk op mij gemaakt, je loopt door de stad, en kijkt wel waar je uitkomt, maar het zijn vaak toeristische plekken, daarom lijkt het mij leuk, om die kaarten te winnen zodat je daar komt waar de inwoners zich bevinden, dit om meer de sfeer van de stad te proeven. Ik werk op een reisbureau en op die manier kan ik de klanten nog beter informeren dan dat ik nu al doe!
[/quote]