Stage In Barcelona

HOI ALLEMAAL!

IK GA 17 NOVEMBER STAGE LOPEN IN BARCELONA!
IK ZOU GRAAG IN CONTACT KOMEN MET MENSEN DIE OOK VOOR LANGERE TIJD NAAR BARCELONA GAAN OF ZIJN GEWEEST! IK BLIJF ZELF 7 MAANDEN DAAR!

TIPS ZIJN WELKOM! MAIL ME!

GROETJES,
LARA

Hoi lara,
als ik jou een tip mag geven geniet van deze ervaring, maar wees toch ook maar best voorzichtig. En ook een heel belangrijk ding vergeet je vrienden en familie hier in België niet, want die zouden je wel is harder kunnen missen dan jij hen.
Ik zelf heb nooit voor zo’n lange tijd in barca vertoefd,maar mijn beste vriendin wel. Zij heeft daar 4 maanden stage gelopen, en voor haar was dat een ontzettend prachtige ervaring. Ik de thuis blijver vond het iets minder leuk, maar gunde het haar volledig.
Wees wel zeer voorzichtig voor je handtas! 2x gestolen op 4maanden tijd toen, sedus echt veilig is het er niet!
Het is gewoon een pracht stad, eens je er bent geweest wil je er niet meer weg!!!
Ik zou zeggen HAVE FUN!!!

groetjes en succes daar

AGNETHA

Hoi Lara!!

Ik ben net aan een studie Communicatie begonnen en heb Spaans gekozen, om ook in het derde jaar naar Barcelona te kunnen gaan voor stage. Ik ben er zelf al vier keer geweest en het is een super stad!! Bovendien lijkt het me onwjs goed voor je ervaring enzo. Zou je mij op de hoogte willen houden van je leven daar?? :smiley: Het lijkt me super!! Welke studie doe jij en hoe ben je aan deze stageplaats gekomen?

Hoop wat van je te horen!!

liefs Stefanie