Wildcard bestellen; Sout African ID nodig

Beste allemaal,

Wij willen graag voor onze rondreis door Zuid Afrika half augustus een Wild Card bestellen (we hebben het uitgerekend en we zijn ongeveer 50 euro voordeliger uit dan allemaal losse toegangsprijzen betalen).

Echter, nu zie ik op de site van SanParks dat ik een South African ID moet invullen. Ik kan dit veld niet overslaan en ook niet mijn NL ID nummer (BSN heb ik geprobeerd) invullen, want dan zegt ie: invalid South African ID (wat klopt :))

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Of moet ik gewoon een mail sturen naar Sanparks? Of misschien is er een speciale website voor internationale bezoekers?

Ik hoor het graag!

Bedankt!

Groet, Patrice

Je moet je paspoortnummer ingeven…er staat OF SA id OF paspoortnummer

https://www.sanparks.org/wild_new/memberdetails.php?qry_category_id=2

Dat werkt helaas niet… je kunt het veld van SA ID niet leeg laten, want het is een verplicht veld. Je komt dus niet verder als je niets invult (em zomaar iets invullen werkt ook niet want dan krijg je de melding dat het geen valid SA ID is)

Helaas hebben wij hetzelfde probleem. We geraken niet verder om onze Wildcard te vernieuwen omdat we niets anders kunnen invullen als een SA ID. We hebben Sanparks gecontacteerd maar wisten ons ook niet echt verder te helpen.
Ik weet niet als ze recent hun systeem gewijzigd hebben.
Moest het iemand lukken, laat het even weten.

Heel vreemd, werkte altijd goed, wel het juiste land, bij de eerste vraag ingevuld neem ik aan.
stuur een mail naar Sanparks met deze klacht. Hopelijk gaan ze helpen, anders blijven zeuren daarover.

suc6

We zijn dus niet de enige met dit probleem! Ik zal ze ook een mail sturen… hoop dat het nog wel gaat lukken… scheelt ons toch 50 euro!

En Annemieke, heb inderdaad gewoon Nederland ingevuld bij de eerste vraag…
bedankt in elk geval voor je hulp!

Wij hebben zojuist de wildcard besteld voor 2 personen (couple, 3455 ZRA). Lukte gewoon door je paspoortnummer in te vullen (dus niet je bsn!) En ‘african id leeg’ te laten…

Op een laptop met Chrome werkt het nog steeds niet… maar op mijn iPhone wel!
Ga morgen dus de card bestellen!

En ik had ook gewoon mijn paspoort nummer ingevuld hoor! Van alles geprobeerd; SA ID leeg laten, iets invullen etc etc.
ik denk dat het dus aan Chrome ligt

Wat apart ja… wij zojuist wel via chrome gedaan… maar goed computersystemen doen soms super irritant pff. Gelukkig lukt het wel met je iphone!! :slight_smile: succes!

dus met een andere computer proberen, en alleen je paspoortnummer invoeren,vakje SA id voorbij gaan. Moet echt werken!

Het is inmiddels gelukt via de iPhone!
Confirmation letter meteen ontvangen. Nu kijken hoe lang het duurt voor de daadwerkelijke kaart er is :grinning:
En aftellen voor de vakantie… nog iets minder dan 8 weken!

Bedankt allemaal voor jullie tips en hulp!

Mocht de kaart niet op tijd er is, geen nood, neem je betalingsbewijs mee.