Wil jij ook graag het ijskoude winterweer ontwijken met kerst en oud en nieuw?

Reisgenoot gezocht (M/V)

Wil jij ook graag het ijskoude winterweer ontwijken met kerst en oud en nieuw?

Hoe lijkt het je om tussen 22 december en 4 januari met een backpack naar OF Kaapverdië (eilanden Santo Antão en São Vicente) OF Zanzibar te gaan? Als je een ander tropisch voorstel hebt is dat uiteraard bespreekbaar :earth_asia:

Budget circa 1500 euro (inclusief retourvlucht, overnachtingen, eten en drinken). :airplane:

Mijn vrienden hebben geen zin of geld om “zulke reizen” te maken en ik heb nu meerdere malen al met iemand gereisd die ik via een reisforum heb leren kennen en dat is elke keer goed bevallen. Met name omdat je kosten kan delen en het veel gezelliger is dan alleen reizen.

Ik ben 42 jaar woon in Enschede en werk als projectleider in de ICT in het westen van het land.

Vrienden omschrijven mij als enthousiast, nuchter en betrouwbaar. Heb al veel landen bezocht in mijn leven met de backpack (vooral Azië, en Zuid Amerika en een paar west Afrikaanse landen).

Ben jij leuk, gezellig, altijd in voor goeie gesprekken én houd je van zonvakanties in combinatie met cultuur en een drankje? Dan zie ik je “sollicitatie” graag tegemoet ;- )

up

:wereld:

Hoe bedoel je, ‘ijskoude winterweer’: Weeronline Nieuws - Actueel over het weer :dag: