Reisgenoot gezocht Zuid-Afrika 5 juli - 25 aug backpacken en vrijwilligerswerk

Hey,

Ik zoek een reisgenoot voor komende zomer om te gaan backpacken van Johannesburg naar Kaapstad in 3-4 weken en daarna vrijwilligerswerk te doen in Kaapstad. Ik wil gaan reizen met de bazbus en slapen in hostels of tent.

De route die ik uitgezocht heb en me erg leuk lijkt is:

Johannesburg - Drakensbergen - Durban - Mthata/Shuttle naar Bulungula - Coffee Bay/Chintsa - Port Elizabeth/Jeffrey Bay - Plettenberg Bay - Hermanus - Kaapstad.

Ik heb ook al vrijwilligerswerk gevonden in Kaapstad in een weeshuis en ze zoeken daar nog mensen voor die periode. Kosten zijn 3500 rand (ongeveer 350 euro voor een maand) maar ik wil drie weken gaan en dat zou dan 270 euro kosten voor inwoning en het werk. Eten moet dan zelf geregeld worden maar er zijn kookmogelijkheden bij die accomodatie.

Er kan natuurlijk nog een hoop gebeuren en ik vind et ook niet erg om de route om te draaien, en bijv eerst het vrijwilligerswerk te doen en daarna reizen… Natuurlijk sta ik ook open voor andere ideeën! Ik zit echter wel aan de periode van 5 juli tm 25 aug vast ivm school…

Groetjes Yvette

(ik ben trouwens 22, student in Utrecht en avontuurlijk ingesteld, vind het ook geweldig om impulsieve dingen te doen en maar kijken wat er van komt! Ik surf ook en zou graag mn duik brevet willen halen in ZA)