Wil je Wonen in Turkije met Turkse man?

Woon al 3 jaar in Turkije en
bezoek mijn gedaileerd profiel op mijn pagina

heb ik ook hoop over te vertelen. in mijn eigen ras haat ik ook. men kan eenmaal niet met iedereen opschieten. Altijd heb ik meer Nederlandse vrienden dan Turkse vrienden. mensen die niet wil of ik zelf niet wil gewoon afstand houden niet op reageren. Voorordelen zal je altijd houden.
Klop er trouwen meer Turkse vrouwen met Nederlandse mannen en viza versa nota bene mijn Turkse ex ook met Nederlandse getrouwd. ach ja maak me niet druk over.

@Stuyvertjee: Graag normale taal, met respect, en zonder dat je er links bijzet die niet met dit topic te maken hebben

Aslan: Ik heb je link weggehaald.

Iedereen die hierop wil reageren: Graag per PB: We zijn geen relatiebureau: We zijn een forum voor mensen die met plezier naar Turkije gaan of er wonen

@beppie1
wat flauw. mensen gaan op vakantie maar Turkije maken ook relaties. je hebt zeker niet gelezen dat op deze site vermeld zijn, dat ze vrienden (Nederlanders) opzoek zijn is ook relaties en dat mag dan wel? wel rare redenering van je.

Hint
Als het vraag naar is dan zou topic opzoek naar … uitkomst zijn te maken
anders blijf je dit soort vermeldingen niet bestemde topic houden.

Niet flauw, regels zijn regels.
Ik heb je topic niet weggehaald, alleen verzocht dit verder privé af te handelen.

En nee er is geen vraag naar: mensen die op zoek zijn gaan naar een datingsite of relatiebureau. Wij zijn een vakantieforum met interesse in en over Turkije!!!

zo kan je eindeloos discuseren zoals ik zei vrienden zoek mag dan wel dat zie je door de vingers. deze regels voor hun niet dan.

ok duidelijk:wereld: