Wil je aansluiting nieuw kleinschalig woonpracht Spanje Valencia

Hoi, wie wil emigreren, en of tweede huisje, chalet, aansluiting evt. financieel bijdragen of instappen in het kleinschalig gesellie woonproject op prachtige lokatie, op half uur van vliegveld Alicante. Valencia

Of gewoon paar maanden per jaar hier verblijven in de toekomst…geef een seintje en kom gewoon effe kijken op de lokatie zelf.

Er is nog veel werk te doen…maar de potentie is er. En met reuze enthouasiaste mensen. 49 en 53 jaar. man en vrouw.

Middenin de natuur…:zon02:

Wellicht heb je ook ideeen en inbreng altijd mogelijk.

Of wil je gewoon een tijdje werken, weg uit NL…tegen kost en inwoning…ook mogelijk. Beetje handig, ervaren iemand zou wel welkom zijn. Verwacht geen luxe…alles is nog in aanbouw. Wel een ontspannen sfeer.

Een warme groet :cheer:

Ik heb wel interesse maar wat verwachten jullie precies van ons? Wij willen graag emigreren naar Spanje, maar eerst een paar maanden uitproberen lijkt ons verstandiger. Daarom mijn vraag.

Zonnige groet vanuit een koud kikkerlandje

Hoi, jeetje wel jammer…inmiddels zijn wel al met verschillende andere mensen in overleg.

De advertentie is van 31 aug. het is nu november…suc6 met jullie verdere zoektocht.

Wat spijtig, wat ik dacht als er niemand hier op gereageerd heeft dan maken wij nog kans hierop.
Hopelijk gaat alles goed dan bij jullie in Valencia, want dat is juist ook een zoekrichting waar wij naar op zoek zijn.
Mochten jullie er niet uikomen, schroom je niet om mij ons hier contact op te nemen.

Hoi, en zullen we doen…

Een warme groet