Wil gewoon even mijn ei kwijt

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en zal me eerst even voorstellen:
Mijn naam is Barbara, ben 28 jaar oud en heb een turkse vriend, Mustafa, van 30 jaar oud. Ik woon in Nederland en hij in Alanya. Ik ben net terug van drie maanden vakantie met hem in Turkije! Dat was een errug fijne tijd. Nu weer terug in Nederland missen we elkaar vreselijk. Maar ja, werken, centjes sparen en dan hup weer terug naar mijn poepie!
Gelukkig heb ik dit forum gevonden dat gevuld is met allemaal mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Eindelijk kan ik ergens mijn ei kwijt! Ik hoop dat ook met wat mensen contact te kunnen krijgen via dit forum.

Groetjes,

Babs

Hey Babs welkom op het Turkije forum!! Meer lotgenoten kun je vinden op seni-seviyorum.nl en talihas-turkije-forum.com maar natuurlijk vind je hier ook heel veel informatie!

Dank je wel Linda!
Het missen wordt alweer minder! Ik heb besloten dat ik 14 juli maar weer naar Turkije vertrek! Heerlijk terug naar mijn poepie en Alanya!

Babs

Och joh dat is al lekker snel!! Heel veel plezier!

welkom op dit forum!

Welkom op dit super gezellige en verslavende forum!!!

Leuk om te lezen dat je al heel snel weer teruggaat!!! Heel veel plezier daar met je Askim!!

:kus:

Babs Welkom op ons gezellige forum, waar we lief en leed proberen te delen.

Hey Babs, welkom op het forum!
Wat heerlijk dat je alweer zo snel terug gaat naar je vriend.
Heel veel plezier en geniet er samen van!!

Allemaal harstikke bedankt voor jullie reacties!

@Babsch heb je nog steeds niet officieel welkom geheten… WELKOM!!!

Babsch…namens mij ook van harte welkom…

groetjes Viva

Dank jullie wel allemaal!
Ik ben nog steeds lekker aan het spitten op dit forum over wat er allemaal geschreven is en wat er momenteel gaande is. Af en toe komt er dan dus ook een berichtje van mij voorbij!
Vind het tot nu toe een erg gezellig forum, als ik zo zie dat iedereen elkaar eigenlijk wel goed kent.